Wisd0m Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Høres ikke ut som en så værst totalpris, men nå er jo jeg vant til Rogaland/Stavanger Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2015 (endret) Kunne vært verre er ca 10 min fra Kristiansand sentrum (med bil) Endret 9. juni 2015 av Evelen! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. juni 2015 Del Skrevet 9. juni 2015 Lykke til! Men ikke ha for store forhåpninger. Mistet selv 3 leiligheter pga forkjøpsrett før jeg fikk meg en. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2015 Kjipt det der, avventer jubelen. Hvor i landet bor du? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 Tromsø, hvor boligmarkedet er ekstremt. Og det er vel bare olso sentrum som er dyrere enn her. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 10. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2015 Jeg bor (dvs, kommer til å bo i?) Kristiansand, så boligmarkedet er ikke akkurat ekstremt. Vi får bare se, lever i angsten fremover ei stund Lenke til kommentar
Shi Skrevet 10. juni 2015 Del Skrevet 10. juni 2015 (endret) Skrusikringer vil si at det elektriske anlegget er fra tidlig 90-tall hvis man er heldig. På tide å byttes. Det er noen titusner i kostnad. Elektrisk anlegg er som alt annet - en ting man må bytte etterhvert. Jeg bare spør: Hvorfor må man bytte dette etter så og så mange år? Et anlegg som er godkjent og er i drift uten feil er det ingen vits å gjøre noe med. If it aint broken dont fix it. Hilsen en som jobber med el daglig. Deilig med automatsikringer, og om en del år så er det vel det eneste logiske å gjøre. Men trenger ikke bli så dyrt, særlig om det ikke er mange kurser. 300 per stikk og brytere (om man vil ha de byttet) + arbeid. Kabler skal vel holde lenge (særlig om det er skjult). Endret 10. juni 2015 av Shi Lenke til kommentar
*F* Skrevet 10. juni 2015 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2015 Jeg har en far som er utdannet eletriker, så han kan sikkert bidra om så blir aktuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå