sjanten Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...3&start=660&662 hver gang det kommer en ny side til "siste ordet" får jeg error connecting to the database" dette gjelder: fra sandnes, norge fra hjemme nå, sjælland, danmark fra skolen, sjælland, danmark med følgende browsere: ie 5.5 opera 6.01 for win opera 5.0 for linux opera 6.0TP3 for linux Netscape 4.x for linux file manageren for kde, linux lynx, linux begynner å bli litt frustrert! -hvorfor får alle andre poste? SirHartge? du som prøver å snike av med seieren? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 21. februar 2002 Del Skrevet 21. februar 2002 Quote: On 2002-02-21 20:26, sjanten skrev:http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...3&start=660&662SirHartge? du som prøver å snike av med seieren? Du vet jeg har scripta databasen slik at du ikke kan poste kødda. Men seriøst vet jeg ikke hva som er gærnt, retter spm over til Amund. Men jeg vet åssen man kan unngå det. Trykk påd en nest siste siden, det er den siden som er "aktiv". Den error siden er der ikke. SÅ er det bare å poste i nest siste siden hvis du skjønner. Lenke til kommentar
amund Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Quote: sjanten skrev (2002-02-21 20:26):http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...3&start=660&662hver gang det kommer en ny side til "siste ordet" får jeg error connecting to the database" Har aldri opplevd liknende problem. Har gjort et par endringer nå. Blant annet bør det dukke opp en litt mer skikkelig feilmelding. Send meg denne om den vises. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 22. februar 2002 Del Skrevet 22. februar 2002 Quote: On 2002-02-21 20:26, sjanten skrev:http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...3&start=660&662hver gang det kommer en ny side til "siste ordet" får jeg error connecting to the database"dette gjelder:fra sandnes, norgefra hjemme nå, sjælland, danmarkfra skolen, sjælland, danmarkmed følgende browsere:ie 5.5opera 6.01 for winopera 5.0 for linuxopera 6.0TP3 for linuxNetscape 4.x for linuxfile manageren for kde, linuxlynx, linux begynner å bli litt frustrert! -hvorfor får alle andre poste?SirHartge? du som prøver å snike av med seieren? Har noe av det samme problemet jeg også. Hver gang jeg går på "siste ordet" så henger alt. Må avslutte IE med tvang (ctrl+alt+delete). Men det fungerer fint på alle andre poster enn "siste ordet"..... Sveinl Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 22. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2002 Quote: On 2002-02-22 11:16, amund skrev: Quote: sjanten skrev (2002-02-21 20:26): http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...3&start=660&662 hver gang det kommer en ny side til "siste ordet" får jeg error connecting to the database" Har aldri opplevd liknende problem. Har gjort et par endringer nå. Blant annet bør det dukke opp en litt mer skikkelig feilmelding. Send meg denne om den vises. Mvh, Amund Error connecting to the database! You have an error in your SQL syntax near 'AND rank_max >= AND rank_special = 0' at line 1 Lenke til kommentar
house Skrevet 23. februar 2002 Del Skrevet 23. februar 2002 kansje det her noe med at den er 100 ganger for lang ? Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 23. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2002 Quote: On 2002-02-23 12:24, house skrev:kansje det her noe med at den er 100 ganger for lang ? men etter ei stund så funker sida igjen hver gang det kommer ei _ny_ side klikker den... Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 23. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2002 det har nå kommet ei ny side... Quote: Error connecting to the database!You have an error in your SQL syntax near 'AND rank_max >= AND rank_special = 0' at line 1 argh! *irritert* Lenke til kommentar
amund Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Quote: sjanten skrev (2002-02-22 19:48):Error connecting to the database!You have an error in your SQL syntax near 'AND rank_max >= AND rank_special = 0' at line 1 Det hjelper meg :smile: Ser det bedre ut nå? Hvis ikke, forsøk å laste siden både når du er logget inn, og ikke, så jeg har litt mer å gå ut ifra. Mvh, Amund Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Error connecting to the database! You have an error in your SQL syntax near 'AND rank_special = 0' at line 1 Her Amund, nå er jeg logget inn, er det samme når jeg ikke er logget inn. Problemet er når det begynner en ny side. Har ikke tilgang til mail atm, så jeg fikk ikke mailet, men regner med du sjekker her:) Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Hei! Eg også har til tider opplevd den feilen som blir beskrevet over.Da i emnet: Siste Ordet. Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Det jeg gjør når jeg får den meldingen er å trykke på den forrige siden, da kommer den aktive siden opp. Det virker som om den lager en side for mye når det kommer over på en ny side. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Stemmer sintbrus.. Virker slik. Lenke til kommentar
amund Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Jeg har problemer med å finne ut hva feilen skyldes. Har gjort ytterligere endringer. Hjalp det? Noe av problemet består nemlig i at jeg ikke klarer å reprodusere feilen hos meg. Mvh, Amund Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Det er kun når det kommer en ny side det oppstår feil. Den som venter får se :smile: Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 26. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2002 Quote: On 2002-02-26 16:01, amund skrev:Jeg har problemer med å finne ut hva feilen skyldes. Har gjort ytterligere endringer. Hjalp det?Noe av problemet består nemlig i at jeg ikke klarer å reprodusere feilen hos meg.Mvh,Amund hopp på toget du óg! Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Vi får bare poste som noen galninger slik at en ny side blir født :razz: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 26. februar 2002 Del Skrevet 26. februar 2002 Registrert: Meldinger: Postet: ID: 761 -------------------------------------------------------------------------------- Nå kom det bare en tom post Amund. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 28. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2002 som sirhartge sier: kun en tom post... når jeg poster siste ordet, og ser på s. 42 (igjen) er den fremdeles blank (en _helt_ tom post) ser jeg på s 41 så har jeg siste ordet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå