Monica Jansen Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Jeg har det med å juksesnorke avogtil om natta når jeg skifter sovestilling eller når jeg drømmer. Jeg har bevis på mobilen på snoreclock appen. Jeg juksenorker (snorker med bevisst vilje) når jeg får det for meg, uten vilje. Jeg ønsker å slutte å juksesnorke. Hva kan jeg gjøre for å få bli kvitt latesom snorkinga? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Saa du snorker bevisst med vilje, mens du sover? Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 27. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2015 Saa du snorker bevisst med vilje, mens du sover? Ja. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Kan du utdype hvordan du dette foregaar? Hva er forskjellen paa bevisst og ubevisst snorking? Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 27. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2015 Kan du utdype hvordan du dette foregaar? Hva er forskjellen paa bevisst og ubevisst snorking? Bevisst snorking er når jeg latersom med vilje når jeg ikke sover helt, men sover litt men ikke nokk til å ikke kunne lage lyder med vilje. Ubevisst snorking er normal snorking uten vilje når man sover på skikkelig. Jeg har 3n tendens til å late som snorke når jeg er nesten helt våken men at det fortsatt er i søvne på en måte. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Tipper du kanskje tar noen tabletter som kan skape søvnparalyse? Lenke til kommentar
Monica Jansen Skrevet 27. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2015 Tipper du kanskje tar noen tabletter som kan skape søvnparalyse? Jeg tar ikke noen tabletter lenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå