luistheghost Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Frostrøyk. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Spennende bilde Froströyken, skyene og industriröyken med neset som kiler seg i mollem skaper en lett avslappet stemning Lenke til kommentar
aagesp Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Synes dette er et fint bilde - lyst og fint. Jeg kunne også tenke meg å se bildet noe mørkere i grunntonen - ikke mye - men noe, med et kraftigere rødlig skjær på himmelen som kanskje går opp mot noe mørkeblått øverst i bildet.Men det er bare mine tanker. aagesp 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Virkelig et spennende bilde med de lyse fargetoningene og silhuettvirkningen i bakgrunn på venstre side. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Dette er snasent stilig! Bildet skiller seg ut fra vanlige landskapsbilder ved disse fabrikkpipene som gjorde det hele veldig spennende å se på. I lika, så me romsdalinga sei! . Flotte fargetoner forresten! En skal ikke alltid dra på med farger, det er lett å overdrive. 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Fine kontraster mellom naturen og industrien. Frostrøyken forsterker formidlingen... Veldig bra komp, forresten.. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Veldig flott landskapsbilde med flere lag innover i bildet! Nydelige duse farger også! BRA! Hilsen Tove Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 26. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2015 Takker for interessen! -bjarte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg