Gå til innhold

Amnesty International: "2014 was a horrific year"

Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-7WVSGN

Dette må da være en av dine mange tråder hvor du ikke stiller spørsmål eller åpner for en debatt, du viser kun en link hvor året 2014 var et grusomt år. På hvilken måte skal vi kunne debattere rundt dette? Det er jo klart at i året 2014 var et grusom år for mange mennesker som sliter med sine rettigheter.

Endret av Slettet-7WVSGN
Lenke til kommentar

Vet ikke helt om jeg liker Amnisty. På en side gjør de viktig arbeid med å kartlegge hva slags faenskap nasjoner driver på med, og de gjør sitt for å sikre jushjelp i nasjoner de har inflytelse i.

De gjør mye godt, ved å gi et syn på hva som skjer utenfor lands grenser, da man ikke kan se bortenfor sin egen navle.

På en annen side er det ikke bare bare å ha en organisasjon som har eksitert noen år, og som er stor nok til å ha egne medlemmer med organisasjonen som fulltidsjob. At de har overlevd Sovietunionens fall vil også si at de kan ha mye rar baggasje.

Faktisk ser jeg ikke hva som er spesielt med 2014. Det er nå sånn at organisasjoner som Amnisti har som jobb å syte. At det stemmer er en helt annen sak.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Dette må da være en av dine mange tråder hvor du ikke stiller spørsmål eller åpner for en debatt, du viser kun en link hvor året 2014 var et grusomt år. På hvilken måte skal vi kunne debattere rundt dette? Det er jo klart at i året 2014 var et grusom år for mange mennesker som sliter med sine rettigheter.

Kan du si hva du stemmer? Ditt ærlige svar kan forklare din reaksjon. Det er mange her inne som vil ha meg bort fra forumet og andre som ikke liker at jeg starter nye tråder.

Stiller du samme spørsmål i lignende tråder? Det som overrasker meg er at du ikke har fått et ryktepoeng så langt.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7WVSGN

Kan du si hva du stemmer? Ditt ærlige svar kan forklare din reaksjon. Det er mange her inne som vil ha meg bort fra forumet og andre som ikke liker at jeg starter nye tråder.

Stiller du samme spørsmål i lignende tråder? Det som overrasker meg er at du ikke har fått et ryktepoeng så langt.

Jeg har ingenting i mot deg eller at du starter tråder tvert om men det jeg har et ønske om er at du starter flere tråder som kan lede til en debatt det var vel hele poenget mitt. Håper bare at du ikke tar dette som en fornærmelse :)

Endret av Slettet-7WVSGN
Lenke til kommentar

Han har jo helt rett i at tittelene og åpningsposten ikke inviterer til diskusjon, og at det dermed antagelig passer bedre i "oppslagstavlen" som i større grad er til for utbrudd. Om du er interessert i temaet er det rart du ikke heller formulerer en førstepost som inviterer til diskusjon og forklarer hva du prøver å få frem eller si.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Så om jeg hadde endret overskriften til:

Var 2014 et fryktelig år for fred og sikkerhet?

og nevnt Amnesty rapporten i første post hadde alt vært OK?

Nå venter jeg spent på svarene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Hvorfor bruker du tid på tastetrykk i en tråd der ikke er grunnlag for diskusjon? Det gjelder ikke bare deg.

Lenke til kommentar

Har ikke tid til å skreddersy budskapet til dere "feinschmeckere".

Du ser nå ut til å ha mer enn nok tid til å spamme tråder uten fullstendig førstepost og krangle i diverse diskusjoner så jeg finner det lite sannsynlig at en mann med din akademiske bakgrun ikke er i stand til, eller har de ekstra sekundene til, å skrive en fullstendig åpningspost.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Nei det er feil. Jeg tar denne diskusjonen her og håper jeg slipper å ta den på nytt. Desverre taler alt for at de siste postene blir slettet så jeg kan lenke til denne tråden neste gang noe lignende skjer.

Din og visse andre personers argumentasjon er faktisk mye mer tidskrevende enn rene forum troll. Et av de verste viser stadig til min alder, min utdannelse, mine elendige nettsteder og utdannelse som fagøkonom etc. Du kommer nesten i samme kategori

en mann med din akademiske bakgrunn

Jeg nevner ikke navn, men viser til denne tråden. Dere stjeler tid. Jeg ville ikke rippe opp i tidligere kveruleringer med deg ettersom jeg håpet det stadiet var passert.

Du skal få siste ord i denne avsporingen.

Tilbake til trådens tema:

Dagsnytt 18.00.

http://tv.nrk.no/serie/dagsnytt-atten-tv/nnfa56022515/25-02-2015#t=31m5s

Dette diskuteres også i dagens URIX på Nrk2

http://tv.nrk.no/serie/urix/NNFA53022515/25-02-2015

Til moderatorer / administratorer som leser dette. Jeg håper at denne tråden før denne posten ikke redigeres.

Lenke til kommentar

Tilbake til trådens tema:

Dagsnytt 18.00.

http://tv.nrk.no/serie/dagsnytt-atten-tv/nnfa56022515/25-02-2015#t=31m5s

Dette diskuteres også i dagens URIX på Nrk2

http://tv.nrk.no/serie/urix/NNFA53022515/25-02-2015

Til moderatorer / administratorer som leser dette. Jeg håper at denne tråden før denne posten ikke redigeres.

Poenget er at "tilbake til trådens tema" blir vanskelig da tråden ikke har en fullstendig åpningspost eller noe å diskutere utover en link med et utklipp. Det er et vellment råd at diskusjonene blir mer givende om du faktisk skriver en skikkelig ånpningspost og definerer et tema.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...