Gå til innhold

Generellt (for) mye feil på abit's hoved-kort?


Mushaboom

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er jo sånn at jo flere kort som blir solgt, desto flere kort er det med feil.

Betyr ikke alltid at det er større feilprosent.

Det er nok ikke det heller. Du har det vel fra da abit fikk en last dårlige kondensatorer som gjorde at hovedkortene gikk i stykker hele tiden.

 

Den tiden er over nå så nå er Abit et trygt merke igjen (selv om jeg liker asus best)

Lenke til kommentar

Jeg har hatt 4 ABIT HK, og har aldri hatt problemer med disse. Unntaket er Chipset vifta på IC7-G som begynte å bråke. Dette har ABIT ryddet opp i ved å sende ut nye vifter til de som ønsker dette.

 

Har i dag to MAX 3 kort som er stabile og problemfrie. Jeg tror som nevnt at det kommer mye an på brukeren.

 

Jeg anbefaler ABIT på det varmeste.

Lenke til kommentar
Jeg har hatt 4 ABIT HK, og har aldri hatt problemer med disse. Unntaket er Chipset vifta på IC7-G som begynte å bråke. Dette har ABIT ryddet opp i ved å sende ut nye vifter til de som ønsker dette.

 

Har i dag to MAX 3 kort som er stabile og problemfrie. Jeg tror som nevnt at det kommer mye an på brukeren.

 

Jeg anbefaler ABIT på det varmeste.

Vel, har hatt IC7-G uten prob, og føler jeg har såpass erfaring at jeg utelukker brukerfeil, hint hint. Men nå er det en kjent sak at abit har problemer med spenningen på sine max 3 kort og det var nettop dette som sluttet og funke på mine, ellers var det et meget godt kort.

Lenke til kommentar

Har hatt en del Abit-kort opp gjennom åra og har egentlig aldri vært fornøyd med noen av dem untat KT7A som jeg syntes var et stabilt og godt kort (nå skal det sant å sies en stund siden jeg kjøpte Abit sine hovedkort, gikk over til Asus og har ikke angra).

 

Kjøpte meg for ikke lenge sida et MSI Neo2Fis2R og er meget godt fornøyd med det, gode overklokkingingsmuligheter for dem som liker det og stabilt som et fjell - har ikke hatt et eneste problem med dette.

Lenke til kommentar

Jeg har et nf7-s 2.0 kort og er veldig godt fornøyd med det.

Hadde først et a7n8x kort, men byttet det på grunn av feil.

Har sett i andre forum at det er vel så mange som klager på asus kortene.

Men som andre her har sagt er vel det et resultat av antall solgte kort, ikke feilrate.

Tror begge disse kortene er gode kjøp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...