g0b Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Hei, jeg er i det senere blitt plaget gjentatte ganger av popups med reklame som kommer helt uten videre. Disse popupsene er av det slaget hvor jeg bare trykker "ok", ikke explorer eller noe. Her er det ofte url til ett nettsted som skal vise deg hvordan du blir kvitt disse popupsene, men det må man jo selvfølgelig betale for. F.eks. www.messengerplug.com det stod noe om noen porter som var åpne og var sårbare for hackere også, da er det jo greit å få "stengt igjen" disse portene. hvordan får jeg fjernet disse plagsomme popupsene er altså spørsmålet på forhånd takk :) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Gå til kotrollpanelet --> administrative verktøy --> services Sorter etter navn og finn messenger. Slå den av og sett den som manuell ved oppstart. Tror det skal ordne biffen! Lenke til kommentar
g0b Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 :-) tusen takk for hjelpen TCi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå