Gå til innhold

Oslo 2010

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Her er det bare og ta av seg hatten, hijaben, skautet eller hva en måtte ha på:-)

Litt morsomt og se dette i forhold til gårsdagens. Det ser ut som du ovehodet ikke har "lært" noe på veien, dvs ikke forandret deg eller måten du gjør ting på. Her er det talentet som styrer. Du har et uvanlig godt blikk for gatefoto, rett og slett. Inspirerende og se det du kommer med (som du kanskje har skjønt).

Når det gjelder selve bildet, hva skal man si..... Gjennomført vellykket!

Lenke til kommentar

Her er det bare og ta av seg hatten, hijaben, skautet eller hva en måtte ha på:-)

Litt morsomt og se dette i forhold til gårsdagens. Det ser ut som du ovehodet ikke har "lært" noe på veien, dvs ikke forandret deg eller måten du gjør ting på. Her er det talentet som styrer. Du har et uvanlig godt blikk for gatefoto, rett og slett. Inspirerende og se det du kommer med (som du kanskje har skjønt).

Kjempe. aagesp

Artig formidlet grafittikunst, personen perfekt plassert i bildet. Og det er jo nesten umulig ikke å kaste et blikk mot veggen slik denne kvinnen gjør.

Vennlig hilsen Ragnar

Er det mulig! Et kanon blinkskudd igjen! Her også en fantastisk fargekobinasjon. Satt du lenge og ventet på at "rette" vedkomne skulle gå forbi? Se blikket på gubben da! Herregud det er helt ubetalelig! :tumbs:

Takk for det alle fire. Litt irriterende med dette bildet er at jeg har brukt litt for lang lukkertid og at det derfor ikke er helt skarpt.

Helene: Jo sto en stund å ventet.

Henning

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Kjempe. aagesp

Artig formidlet grafittikunst, personen perfekt plassert i bildet. Og det er jo nesten umulig ikke å kaste et blikk mot veggen slik denne kvinnen gjør.

Vennlig hilsen Ragnar

Er det mulig! Et kanon blinkskudd igjen! Her også en fantastisk fargekobinasjon. Satt du lenge og ventet på at "rette" vedkomne skulle gå forbi? Se blikket på gubben da! Herregud det er helt ubetalelig! :tumbs:

Takk for det alle fire. Litt irriterende med dette bildet er at jeg har brukt litt for lang lukkertid og at det derfor ikke er helt skarpt.

Helene: Jo sto en stund å ventet.

Henning

Trodde ikke du var opptatt av og få bildene skarpe....men ser hva du mener:-)

Lenke til kommentar

Trodde ikke du var opptatt av og få bildene skarpe....men ser hva du mener:-)

Hehe. Nei ikke alltid like opptatt av det, men når jeg prøver bør jeg klare det tenker jeg :)

Schtiiilig! Liker veldig godt! :)

PS!

Venter på et bilde med innslag av Pushwagner, nå... ;)

Har prøvd faktisk, han hadde noen store plakater ute på tjuvholmen en gang, men det ble ikke noe av bildene mine dessverre.

NICE! Love it. Fin detalj at hun faktisk ser på kunsten også.

Tusen takk!

Kjempeflott!

Tusen takk!

Henninr

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...