DanielDaniel Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 (endret) Hei, Jeg er på utkik etter ting som er typisk norsk. Dette kan være mat, steder, personer, klær, merker, bygninger o.l. Alt mulig. «Temaene» skal bli brukt i sammenheng med artikler eller små status oppdateringer som blir rettet mot det Asiatiske markedet, henholdsvis Kinesere. Kategoriser det gjerne inn etter forbokstav. Jeg har en del allerede men mangler spesielt på bokstavene «D, E, Q, U, X og Z», men ønsker forslag under alle bokstaver. Tusen takk for hjelpen, Daniel Endret 25. februar 2015 av DanielDaniel Lenke til kommentar
Feh Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Dovre (sted) Dovregubben Edvard Grieg Edvard Munch Ertesuppe? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Det var en serie på NRK som heter Typisk Norsk med Petter Schjerwen. Det ligger smakebiter på Youtube, men det ligger ikke lengre på NRK Nett-TV sist jeg sjekket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå