Gå til innhold

Vollan gård

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Flott dokumentert av et ærverdig bygg. Ble veldig fint i fargene. Litt synd med skuggen på høyre side, men det kan vel selv du ikke gjøre noe med:-)

Lenke til kommentar

Flott dokumentert av et ærverdig bygg. Ble veldig fint i fargene. Litt synd med skuggen på høyre side, men det kan vel selv du ikke gjøre noe med:-)

Jeg kunne jo revet våningshuset, kappet strømledninga og revet dissestativet, men hadde det litt travelt...skulle jo egentlig på Rørosmartnan vet du. Er også fornøyd med fargene, har ikke gjort en skit med dem, det bare ble sånn. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fin liten serie hvor man zoomer inn på en detalj. Det lave lyset får virkelig frem fargene i bygget med fin kontrast mot omgivelsene.

Er bygget veldig skeivt? For meg ser det ut som det skal til å dette bakover, om dette ikke er tilfelle i virkeligheten ville jeg nok prøvd å snu litt på det for å få det litt mer naturlig.

Henning

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fin liten serie hvor man zoomer inn på en detalj. Det lave lyset får virkelig frem fargene i bygget med fin kontrast mot omgivelsene.

Er bygget veldig skeivt? For meg ser det ut som det skal til å dette bakover, om dette ikke er tilfelle i virkeligheten ville jeg nok prøvd å snu litt på det for å få det litt mer naturlig.

Henning

Tusen takk for hyggelig kommentar! :grin: Ja her er ingenting i vater skal jeg si deg! Men ikke så ille at det skulle til å tippe bakover da..

Lenke til kommentar

Fint - har litt helling bakover - er det mulig å rette? aagesp

Henning også påpekte det, så jeg skal gjøre et forsøk. Men som sagt så er absolutt ingenting i vater på disse bygningene. Du skulle sett våningshuset! Det var skikkelig salrygget! Huffameg! :D

La det være som det er. Ingen grunn til å forskjønne et skakt gammelt hus.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Artig å se! Fine detaljer! :)

He ikkje vore der, men i SKA dit! ;)

Ja ta deg en tur, det er åpent deler av bygningsmassen, med museum og slikt. Det var ikke åpent når vi var der. Så kan du ta en tur og se på store sparken på Tynset, en tur til Flåklypamuseet i Alvdal og en tur innom Røros er vel påkrevd.. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...