Godlike Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Morn, Har en litt gammel swiftech kjøler, com er festet i de 4 hullene rundt sokketen... Jeg har limt på "stand-offs" som jeg har skrudd fast kjøleren i, det jeg lurer på om det er noe effektivt middel som løser opp lim og ikke skader noe elektronikk på hk'et (asus a7n8x)? Spør om dette fordi jeg skal kjøpe meg ny kjøler... Lenke til kommentar
felge Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 kanskje rødsprit ! er ikke sikker.. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Isopropanol blir brukt til å rense elektronikk. Er ikkje sikker på om det løser opp lim men.. Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Er litt usikker selv... derfor jeg lurer... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Tror kanskje Lynol burde løse opp lim. Men er også fare for at det løser opp mye annet. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 White sprit funker fett det *grin* Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 Hmm... jeg har aceton tilgjenglig, det skulle da funke? Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Isopropanol blir brukt til å rense elektronikk. Er ikkje sikker på om det løser opp lim men.. Hvor får du tak i Isopropanol? Har vært på Byggmaker, Fargehandelen(de kan kanskje få tak i) og Volkswagen. Ingen hadde. Mazda hadde ikke inne, men hu dama sa at de ikke hadde lov til å selge isopropanol. HVOR får du tak i det? Godlike Skrev Hmm... jeg har aceton tilgjenglig, det skulle da funke? Aceton funker sikkert, så lenge du ikke bruker det på selve CPUen. Det går alltids ann å bruke neglelakk fjerne (bare den er aceton-fri) Har hatt god erfaring med det for fjerning av kjølepasta. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Bruk isopropanol! /offtopic Jeg fikk tak i isopropanol hos en lokal tv-reperatør Lenke til kommentar
Josten Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 På biltema får du sånn fin sprayboks med 2propanol. Praktisk sett det samme som isopropanol. koster 50kr. Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 7. november 2003 Del Skrevet 7. november 2003 Fikk kjøpt isopropanol på bensinstationen jeg, med oppløsing av lim ? lekk HK i en antistatisk pose, pass på at den er HELT tett så leggern du i frysern i en time, så kan du bruke et barberblad eller.no å brekke vifta av.. Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 7. november 2003 Forfatter Del Skrevet 7. november 2003 Fikk kjøpt isopropanol på bensinstationen jeg, med oppløsing av lim ? lekk HK i en antistatisk pose, pass på at den er HELT tett så leggern du i frysern i en time, så kan du bruke et barberblad eller.no å brekke vifta av.. Har ikke limt fast kjøleren på cpuen, men standoffsene som jeg har skrudd fast kjøleren i... (4 hull rundt sokket) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Isopropanol er og populært kalla kondensfjerner på bensinstasjona. (men les bakpå likevel) Kjøpte ei flaske på ca 2dl trur eg til 17kr. Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Fikk tak i ei skikkelig kraftig såpe hos parkvesenet. De brukte såpa til å fjærne tagging. Du bare smører den utover taggingen så kan du børste vekk lakken like lett som aske *grin* Den var så karftig at børsten jeg brukte ble helt hvitbleket Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. november 2003 Del Skrevet 11. november 2003 Fikk tak i ei skikkelig kraftig såpe hos parkvesenet. De brukte såpa til å fjærne tagging. Du bare smører den utover taggingen så kan du børste vekk lakken like lett som aske *grin* Den var så karftig at børsten jeg brukte ble helt hvitbleket Jaja, veldig nyttig for dei med grafitti i PC'en.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå