Gå til innhold

Ny kork til spritflaske?

sureup

Anbefalte innlegg

Halla, skrukorken på min ene vikingfjord 1l 50% spritflaske er herpa og trenger dermed en ny. Får man tak i det på polet eller er det noen andre steder jeg må gå? Evt noe annet som fungerer? Dessverre så har jeg ikke spart på noen av mine gamle korker så jeg må ha en ny...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sjekk om 0.5 flaska har samme korken..

Så kan du jo kjøpe den, og helle over 0.5`en i 1l flaska ..

Greit forslag men kjøpte denne billig på flyplassen og på polet er denne langt over dobbelt så dyr. Men skal vurdere det!

Ehm, hell det resterende over i en annen flaske du har kork til, slik som alle andre som skal på fest og ikke gidder dra med seg 1L-flaska?

Eneste rene vodkaen jeg har akkurat nå. Og å ha den i en plastflaske over lengre tid er noe jeg ikke har hørt gode ting om.

Lenke til kommentar

Det selges jo flere kubikkliter vodka på plastikkflasker hvert eneste år på Vinmonopolet, Vikingfjord inkludert.

Med mindre du drikker vodkaen din ren, med ekstreme krav til smak og duft (Da tviler jeg på du hadde kjøpt Vikingfjord i utgangspunktet) så har det jo null og nada å si.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Skyll en annen flaske godt med varmt vann og hell over er den enkleste løsningen om den skal oppbevares lenge. Om du planlegger å drikke den f.eks til helgen kan du bare la den stå i kjøleskapet uten at den hverken forringes eller fordamper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...