GeneralZod Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Hei. Som tittelen sier, så er jeg på utkikk etter ett sted å leie til å starte med, for og se hvordan ting går! Er det noen her som har en formening om hvor i disse to fylkene det er både rimeligst, og mest sentralt å leie? Tenker da på avstand til utesteder,butikker,sentre osv osv. Har kjørt igjennom Både Hamar og så vidt det er Lillehammer, men har ikke fått dannet meg ett bilde av ossen det kunne vært å bodd der enda, hehe. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Zash Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Har du ingen andre krav enn at det skal vaere kort vei til utesteder og butikker, og billig? Hva er forresten billig for deg? De fleste av byene i kommunene vil da vaere aktuelle, men de med høgskoler og lignende vil ofte vaere litt dyrere, grunnet mange studenter! Lenke til kommentar
GeneralZod Skrevet 25. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2015 Har forsåvidt ikke det, når jeg har fullført studiene og ikke har planer i nærmeste fremtid om å studere noe! Mellom 5-7 k i måneden er noe jeg har sett for meg at jeg kan greie helt fint å betale i måneden! Lenke til kommentar
GeneralZod Skrevet 25. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2015 Er på utkikk etter det også, om det var det du tenkte på. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Det greieste er vel å finne jobb først, så flytte i nærheten av jobben? Lenke til kommentar
Zash Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Det som aklla skrev var det jeg skulle frem til. Er vell mye lettere aa finne en jobb, og deretter finne en plass aa bo, enn aa bosette seg paa et lite sted, og saa risikere at du ikke faar en jobb der? Lenke til kommentar
GeneralZod Skrevet 25. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2015 Det jeg håper på, har søkt på en del jobber nå den siste uka så venter på svar. Men en 30-40 min reisevei til jobb er ikke så mye forhold til det jeg bruker idag! Og sånn jeg har forstått det så ligger de mest aktuelle jobbene jeg har søkt på i eller rundt byene. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Fortsatt dumt å måtte pendle 30-40 min når du tilsynelatende kan og vil bo hvor som helst i området... Lenke til kommentar
Zash Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Hvis det ikke er helt krise med aa finne bosted med en gang, hadde jeg avventet til jeg fant en jobb! Er digg aa bo saa naerme jobben at den bare er en liten spasertur vekke!! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå