Mr. ve Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Har kjøpt X360 kontrollmottaker for PC på ebay, men får ikke installert driveren. Fulgte med en CD som visstnok inneholder driverene, men det er ingen wizard e.l. Det finnes en setup som installerer en statusprogram, men tydeligvis ikke driverene. Når jeg bruker windows' egen wizard og søker etter drivere på platen, får jeg opp en beskjed om at den gjenkjenner enheten, men det mangler en fil. På platen, i mappa "PC driver" finnes det 2 filer; xusb21.sys og WdfCoInstaller01005.dll Anyone? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Hadde samme problemet selv for et par uker siden, men når jeg fulgte denne guiden fungerte det med en gang. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Eller kjøp original Microsoft. Dyrere, men fungerer med en gang uten noen som helst installasjon eller ekstra programvare. Bare plugg inn og spill. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 24. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2015 Hadde samme problemet selv for et par uker siden, men når jeg fulgte guiden fungerte det med en gang. Takker! Skal prøve det i morgen. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 25. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2015 Da fikk jeg omsider kontakt mellom kontroll og mottaker, om ikke mindre. Nytt spørsmål, om enn noe off topic; hvordan kan jeg slå av kontrollen uten å måtte ta ut batteriene? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Den slår seg av etter en liten stund uten bruk, og med tanke på hvor lenge batteriet på en 360-kontroller holder er det ikke noe problem å la den ligge til den gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå