Gå til innhold

Takhvelving


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette var bra, Thor..!!

Det dynamiske omfanget til Sony kameraer imponerer meg bare mer og mer. Skal ikke se bort fra at Sony kommer inn døren her snart også. Venter i spenning for å se sammenligningen til Sony sitt nye 50Mp mot Canon 50Mp. :)

 

Takk så mye for din hyggelige tilbakemelding Atle. :)

 

Det blir spennende å se hva som kommer av nye kamera...

Mvh

Thor

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Skarpt, detaljrikt og en stram fin komp. God kontroll på lyset. Klokka er blitt litt mørk i senter, noe som kanskje skyldes en effekt (?) du har brukt. Bortsett fra det, så var det ikke mye og sette fingeren på:-)

Lenke til kommentar

Skarpt, detaljrikt og en stram fin komp. God kontroll på lyset. Klokka er blitt litt mørk i senter, noe som kanskje skyldes en effekt (?) du har brukt. Bortsett fra det, så var det ikke mye og sette fingeren på:-)

 

Hei Pentaxen.

Tusen takk for hyggelig og konstruktive tilbakemeldinger. :)

 

Bildet har hatt en runde i Photoshop hvor jeg bla. bruker Color efex Pro 4. En plug-in fra "Nick Collection". Her har man utrolig mange muligheter til å bl.a. justere kontraster i lyse, mellom og mørke områder. På dette bilde har jeg brukt effekten på hele bildet. Ved å bruke layer mask i Photoshop kunne jeg tilført effekten gradert i de områdene på bilde jeg hadde ønsket mer eller mindre effekt. Her gjorde jeg det på den enkle måten. Justerte effekten i forhold til hele bilde. ;-)

 

Mvh

Thor

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...