Gå til innhold

Gårdskapellet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Har du gått over til smalfilm....:-)

Morsomt perspektiv som understreker det inneklemte kapellet. Fine farger har du fått frem på himmelen, som står godt til det gammelhvite kapellet. Stilig!

Har selv måttet snu fordi jeg har sett et motiv i forbifarten. Måtte utvide kjørelengden på forsikringen av samme årsak.....

Lenke til kommentar

Har du gått over til smalfilm....:-)

Morsomt perspektiv som understreker det inneklemte kapellet. Fine farger har du fått frem på himmelen, som står godt til det gammelhvite kapellet. Stilig!

Har selv måttet snu fordi jeg har sett et motiv i forbifarten. Måtte utvide kjørelengden på forsikringen av samme årsak.....

Hahaha! Huff kor skrullete vi er! :D Ja har gått over på smalfilm nå! Det måtte bli sånn for at det skulle bli sånn nogen lunde symetri skjønner du. :)

Lenke til kommentar

Du har sannelig øynene med deg når du er ute og reiser. V1 er stilig og godt formidlet !

Vennlig hilsen Ragnar

Kjekt å ha med seg øynene på tur, men jøje meg så mange flotte motiver en bare suser forbi! Det gjør litt vondt i blant, men en kan jo ikke stoppe hele tiden heller, da kommer en jo ikke fram dit en skal..;). Takk for flott kommentar Ragnar! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...