Moridin82 Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 https://www.kickstarter.com/projects/crowfall/crowfall-throne-war-pc-mmo/description Hva synes dere? Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Konseptet så veldig kult ut det, men jeg blir absolutt ikke å legge pengene mine i det. Et spill er vanskelig i seg selv, et MMO krever enormt med ressurser. Skjønner ikke helt hvordan de skal få realisert det med $800k? Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 24. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2015 Ser ut det går greit! fått inne mye når man tenker at den begynte 15:00 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 (endret) Liker konseptet med semi-permanente sesonger, men det morsomste er kanskje vrien deres på RvR: Tre faksjoner, men der den ene ikke har som mål å vinne - bare å sørge for at ingen av de to andre blir for dominerende. Kommer neppe til å backe det på kickstarter, kjenner jeg, men håper det blir funded. Endret 24. februar 2015 av Zealuu Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Helt vilt hvor mye penger de drar inn. De har backa halve prosjektet på under ett døgn?.. Det er tydeligvis mange som ønsker et slikt spill! Lenke til kommentar
Everket Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Makan til spamming og retweets fra crowfall på twitter, måtte unfollowe dritten. Virker til å ha en helt sinnsyke hype, så jævla unikt ser det da vel ikke ut. Det meste har vi hørt før, lurer på hva som gjør dette annerledes. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Vel, det er bra sikkert at markedet ønsker et slikt spill iallfall. De har allerede tjent $90k over ønsket sum. Tro hvor høyt de klarer å komme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå