joffe11 Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Hei Jeg har tenkt å velge denne sammensetningen: Abit IC7-G Hovedkort S478/800mhz, SATA Intel Pentium 4 3.0 GHz Boxed PC800 TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack Jeg er ingen overklokker så det er ikke så nøye om disse komponentene ikke er bra til det. Bør jeg velge et annet hovedkort og/ eller ram. Så f.eks at Corsair er mye dyrere enn TwinMOS. Hva synes dere. Takker for evnt svar. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Siden du ikke skal overklokke, er det et helt fint oppsett! Men skal du klokke, noe som du skriver at du ikke skal, så kan du med fordel bytte ut rammen.. Lenke til kommentar
joffe11 Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Siden jeg ikke skal overklokke kan jeg da med god "samvittighet" bytte til et billigere hovedkort, eller bør jeg kjøpe det foreslåtte. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Med mindre du trenger Gb lan så kan du trygt bytte til IC7.. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Har sagt det 100 ganger før men sier det en gang til Kjøp Abit IS7-G, billig og bra Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 kjøp is7 su. det passer mye bedre til ditt bruk, jeg har IC7-G, det roxxer til klokking. men hadde ikka hat noe bruk for det viss jeg ikke skulle ha klokket... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå