Arodem Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Rockstar skyver spillet enda lenger bak i kalenderen.PC-utgaven av Grand Theft Auto V utsettes – igjen Lenke til kommentar
Populært innlegg Johari Skrevet 24. februar 2015 Populært innlegg Del Skrevet 24. februar 2015 10 Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Mulig det er like greit å vente til høsten før eg hanker inn GTA V, snart vår og andre hobbyer som står for tur. 5 Lenke til kommentar
SeanG Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 FA$£ tok fri fra jobben den uka for og spille gta... 2 Lenke til kommentar
Dinoman87 Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Console Master Race 7 Lenke til kommentar
spillhekta Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Hvorfor er det så vanskelig å gjøre dette i oppdateringer istedenfor! Rockstar why... Lenke til kommentar
stiaros Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Hvorfor er det så vanskelig å gjøre dette i oppdateringer istedenfor! Rockstar why... Folk flest etterspør i stor grad spill som utgis ferdig, uten nødvendige patcher med fiksing og nytt content. Så leser jeg dette... Folket får de spillutviklerne de fortjener. 7 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Hvorfor er det så vanskelig å gjøre dette i oppdateringer istedenfor! Rockstar why... Folk flest etterspør i stor grad spill som utgis ferdig, uten nødvendige patcher med fiksing og nytt content. Så leser jeg dette... Folket får de spillutviklerne de fortjener. Har dette virkelig noe med finpussing å gjøre, reeelt sett? Neppe. AtW 2 Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Har selv forhåndsbestilt spillet, og at det kommer 3 uker senere er vel "ok". Men da skal det f*** meg være bra! De jekker opp forventningene våre med disse utsettelsene. Lenke til kommentar
Populært innlegg Mala Skrevet 24. februar 2015 Populært innlegg Del Skrevet 24. februar 2015 25 Lenke til kommentar
Akseel Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Hvorfor er det så vanskelig å gjøre dette i oppdateringer istedenfor! Rockstar why... Når sant skal sies vil jeg heller at det skal være ferdig enn at det er delvis uspillbart før ting blir patcha. Det blir det enda dårligere stemning av.. NÅR DET ER SAGT, så syntes jeg dette rett og slett er for dårlig. direkte dårlig håndtert av Rockstar, og i tillegg ikke greie å følge sine egne tidsskjemaer blir for dumt når det skjer gang på gang. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Helt greit, jeg vil ikke ha det før det er ferdig. Lenke til kommentar
ChTh Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Fuck it, Rockstar, i want my money back! Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 FA$£ tok fri fra jobben den uka for og spille gta... En lærdom til neste gang da? AtW 3 Lenke til kommentar
Rogshit Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Fuck it, Rockstar, i want my money back! høh, du har betalt allerede? Lenke til kommentar
ChTh Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Fuck it, Rockstar, i want my money back! høh, du har betalt allerede? Pre orderen på 50kr siden 2013.. 1 Lenke til kommentar
Soppost Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Ja, var stor trøst at heists kommer ut over en måned før PC-versjonen... Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Dette holder nå på å bikke over til den latterlige siden av ting... Det er faktisk 19(!) månder siden det ble sluppet på konsoll... 1 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 "Vi trenger litt mer tid på finpussingen. Men forhåndsbestiller du spillet får du 200,000 spillpenger å leke med så snart vi er ferdige. Noen uker etter lanseringen skal vi også publisere 15 DLC er som egentlig skulle inkludert selve spillet, men vi trenger alle pengene deres så derfor gjør vi det slik." 5 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Fuck it, Rockstar, i want my money back! Visst du har forhåndskjøpt spillet så er det kun din egen feil Da har du forhåpentligvis lært til neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå