Mala Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Fungerer det ikke å sette opp outlook mail i Yosemite? Sjelden jeg egentlig har benyttet meg av Mail-appen i OS X, da det alltid er etter eller ann faenskap. Men tenkte nå å sette meg ned å konfigurere mail klienten i dag.. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 SysPref: Internet Accounts. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2015 (endret) Har prøvd. Men har fått feil uansett hva jeg setter som outlook tjener Ganske snedig at maskinen ønsker å legge til Gmail kontoen min når jeg skulle logge meg inn for første gang via nettleseren etter formatering, men nå står den i ro på "konfigurerer konto"... Er jo helt mongo dette her i Yosemite. Endret 24. februar 2015 av Mala Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Vel, det kommer ann på hva du mener med "outlook tjener". Exchange eller outlook.com Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2015 Exchange Får ikke kontakt med noen av tjenerene. Men gidder ikke bruke mere tid på dritten i dag. Har klart meg utmerket så langt uten å bruken klienten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå