Ragnar Skj Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Fra slagghaugen på Røros Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Dette var et flott skudd - stekt lys, men det mestrer du, likte det Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Ja, her har jeg gått mange ganger. Fint bilde i vanskelig belysning. (Bør ses i fullstørrelse dette også). - Fredrik Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Flott skildring fra Røros!! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2015 Dette var et flott skudd - stekt lys, men det mestrer du, likte det Takk for din kommentar! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2015 Ja, her har jeg gått mange ganger. Fint bilde i vanskelig belysning. (Bør ses i fullstørrelse dette også). - Fredrik Hei, og da har du sikker noen fine bilder derfra vil jeg tro. Skarpt lys som du nevner, noe som skaper klare skiller mellom lys/skygge og som kan være vanskelig å formidle, men det var jo slik det var på fotograferingstidspunktet. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2015 Flott skildring fra Røros!! Hei, og takk for din kommentar! Skj Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Flottings Ragnar! Slik er Røros! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2015 Flottings Ragnar! Slik er Røros! Hei Helene og takk for svar. Du har sikkert flere spennende bidrag å komme med når det gjelder Røros kan jeg tenke meg. Skj Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Ja, her har jeg gått mange ganger. Fint bilde i vanskelig belysning. (Bør ses i fullstørrelse dette også). - Fredrik Hei, og da har du sikker noen fine bilder derfra vil jeg tro. Skarpt lys som du nevner, noe som skaper klare skiller mellom lys/skygge og som kan være vanskelig å formidle, men det var jo slik det var på fotograferingstidspunktet. Skj Hei, nei, hadde ikke kamera da. Fotointeressen er nok av nyere dato. Du har vel flere blinkskudd fra Røros kan jeg tenke meg? - Fredrik Lenke til kommentar
Atle Slettingdalen Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Flott bilde, Ragnar..!! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2015 Ja, her har jeg gått mange ganger. Fint bilde i vanskelig belysning. (Bør ses i fullstørrelse dette også). - Fredrik Hei, og da har du sikker noen fine bilder derfra vil jeg tro.Skarpt lys som du nevner, noe som skaper klare skiller mellom lys/skygge og som kan være vanskelig å formidle, men det var jo slik det var på fotograferingstidspunktet. Skj Hei, nei, hadde ikke kamera da. Fotointeressen er nok av nyere dato.Du har vel flere blinkskudd fra Røros kan jeg tenke meg? - Fredrik Tok en del bilder av litt forskjellig karakter, noen av disse brukbare tror jeg, men det er jo også et metningspunkt hvor ofte en skal legge ut bilder over kort tid fra samme sted. Får se, det kommer vel noe etter hvert. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2015 Flott bilde, Ragnar..!! Hyggelig med kommentar fra deg Atle. Skj 1 Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Flott bilde fra Røros. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Flottings Ragnar! Slik er Røros! Hei Helene og takk for svar. Du har sikkert flere spennende bidrag å komme med når det gjelder Røros kan jeg tenke meg.Skj Ja, har da ett og anna.... Litt artig å fotografere Røros litt annerledes enn alle andre også, men det ble endel av de klassiske også må jeg innrømme. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Her har du fått med det meste av det som er Røros. Fint bilde. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2015 Her har du fått med det meste av det som er Røros. Fint bilde. Takk for kommentaren Roar! Skj Lenke til kommentar
aagesp Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Flott bilde fra Røros, og en bedre variant dersom du skal ha med kirken enn mange av de andre en ser. mvh aagesp Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2015 Flott bilde fra Røros, og en bedre variant dersom du skal ha med kirken enn mange av de andre en ser. mvh aagesp Setter stor pris på din kommentar aagesp! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2015 Flott bilde fra Røros. Takk for kommentaren! Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg