Tobias Røe Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Hei! jeg har tenkt til å kjøpe snøscooter, men sliter med å finne en som passer meg. Det blir det første scooteren min så har ikke tenkt til å kjøpe for mye over 35k. Den bør være 2 takter, se smood ut og ha en bra fart. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 20. mars 2015 Del Skrevet 20. mars 2015 (endret) Hvilket merke tenker du? Hvor stor motor? Lang? Kort? Hvilken type kjøring skal du deive? Rolig løypekjøring, herje i skavler og i skog, hoppe og herje? Jeg ville gått litt opp i pris. Du vil nok ikke angre på det, de nye chassiene er mye bedre enn de eldre. Vil ikke anbefale å kjøpe noe eldre enn 2008. 50k så har du en kjempe maskin lenge. Hvis jeg var deg ville jeg starta med en gjør-alt-mulig scooter, eller crossover som det også heter. Siden du skriver då lite info om hva du vil ha vil jeg anbefale Polaris 600 switchback (ikke eldre chassis enn IQ). 600 har massevis av hester til å tilfredsstille hvem som helst, iallefall en nybegynner. Og switchback er som en potet, funker til litt alt mulig scooterlivet har å by på. EDIT: http://m.finn.no/mc/all/ad.html?finnkode=56495303&make=7922&q=Switchback&sort=7&ref=fas Det var noe slikt jeg tenkte på. Den er under budskjette ditt også. Disse er kjempe lettkjørt og det er så og si ingenting å utsette på komforten. Men ser det er skrivefeil i annonsen. Står det er 100 hk, men de yter fakstisk rundt 120 hk. Endret 21. mars 2015 av Heika98 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå