Øystein.F. Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Rock Band er ikkje den einaste musikkserien som kan returnere i år.– Nytt Guitar Hero-spel blir kunngjort på E3 Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 YEEEEEEEEEEEESSS !!!! :D :D :D :D Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Tipper på en anelse mer realistiske instrumenter. Men bare en anelse forhåpentligvis. Kunne heller spilt rocksmith hvis jeg ville spilt ekte gitar. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Rører ikke disse plastgitar spillene etter at jeg prøvde Rocksmith 2014 med ekte bass og gitar. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 Oh shit. Hadde et håp om at Harmonix kunne få være alene denne gangen og slippe å bli dratt ned i søla av Activision og grusomme Guitar Hero..: :/ Lenke til kommentar
Joachimmen Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 YEEEEEEEEEEEESSS !!!! :D :D :D :D Kunne ikke sagt det bedre selv Lenke til kommentar
Gunman1986 Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Heller ikke lenge til gamer girl Brazzers videon kommer ut. Lenke til kommentar
ancient_scars Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Rører ikke disse plastgitar spillene etter at jeg prøvde Rocksmith 2014 med ekte bass og gitar. Heh. Ja det blir en annen verden. Rocksmith er en gitar simulator, mens Guitar Hero/Rockband er gitar spill. Jeg synes begge er gøy, men det er bare ved å bruke Rocksmith jeg kan bli bedre til å spille bass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå