fiskfisk Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Vi befinner oss på Solberg Gård i Spydeberg, en helt alminnelig, grå oktoberdag. For de av oss som er litt over middels rallyinteresserte, er det få steder som kan skilte med samme Mekka-lignende status som nettopp dette stedet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Wow!!! 40 000 kjøpte WRC2. "Litt" mere enn jeg hadde regna med. Ellers lurte jeg på om man i spillet kan bruke engelsk kartleser. Lenke til kommentar
Jannoslav Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Når kommer det ut til ps2?? og Xbox?? *grin* Lenke til kommentar
TST Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Når kommer det ut til ps2?? og Xbox?? *grin* WRC-serien kommer ikke på andre plattformer enn PlayStation 2. Releasedato på spill er listet i produktinfo for det enkelte spillet: http://gamer.no/produkt.php?produktid=14686 - Alle produktsider nås via søkemotoren vår eller fra artikkelen (produktoversikt under boksbildet). Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Rivaldo: I følge mannen jeg snakket med på playstation experience, så er ikke det noe problem. Man kan visstnok velge når man starter spillet (har ikke fått se det starte ennå, gitt). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg