CaptainCTRL Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Hei alle sammen. Jeg er leder for Clique4Gaming som er et samfunn med høy fokus på esport. Vi har for øyeblikket 2 lag i Cs Go. Vi har egen cs server og teamspeak server, og en kommende hjemmeside som er snart på plass. Jeg har personlig spilt en del Dota 2 men vet at jeg ikke kommer til å bli den neste n0tail så jeg har kommet hitt for å lete etter nye spillere til Dota 2 og LOL avdelingene våres. Vi prøver å holde høy standard innen samfunnet men vi har også dager med hvor gøy er hovedfokuset. Man trenger å ha fylt 18 år og selvfølgelig snakke norsk. Krav for rank eller MMR har jeg ikke satt. Dette er fordi vi gjerne har flere lag i samme spill, men da topper hovedlaget vårt. ALLE har mulighet for å spille på A laget så lenge man beviser at man burde spille der. Hvis noen av dere har noen spørsmål eller ønsker å søke å bli medlem ta gjerne kontakt på steam hvor brukeren min heter Plutten30/CaptainCTRL. PS Vi fikk akkurat det ferdige designet til logoen vår som ble gjort av GamerGFX. Mvh Stian Johansen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå