Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Billig intercooler

minBURu2

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor jeg kan finne billig intercooler?

Biltema har noe til 999kr, men noen plass jeg kan finne billigere?

Den skal være til utstilling på en måte, så den skal aldri være i bruk :) Treng dog ikke å være funksjonell heller.

Men samma det, hvor kan jeg finne billigst?

Endret av minBURu2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje en stygg måte å gjøre det på, men hva med å kjøpe den på biltema for så å returnere den på 14 dagers åpent kjøp?

Som du sier så skal den aldri brukes, så da bør heller ikke returen være spessielt vanskelig. Dog det kan hende at du får en tilgodelapp i stedet for pengene tilbake.

En annen side er jo at det er jo alltids noe man trenger på biltema, så det kan jo være en grei ting.

Lenke til kommentar

Kanskje en stygg måte å gjøre det på, men hva med å kjøpe den på biltema for så å returnere den på 14 dagers åpent kjøp?

Som du sier så skal den aldri brukes, så da bør heller ikke returen være spessielt vanskelig. Dog det kan hende at du får en tilgodelapp i stedet for pengene tilbake.

En annen side er jo at det er jo alltids noe man trenger på biltema, så det kan jo være en grei ting.

Da kommer jo problemet at jeg skal ha den over 14 dager :)

Så om det finnes en "fake" intercooler slikt som den jeg liket til, hadde det vært perfekt.

Lenke til kommentar

Aha, du skal ha den såpass lenge ja :)

Du kan jo spørre om du får låne den da :p

Ellers kan du se om du finner noe på finn, mange stygge intercoolere desverre.

Har ikke funnet noe på finn. Eller, jeg fant 1, men han skulle ha 3500kr for den, hehe.. Ble litt dyrt desverre.

Men jeg har andre ting og kjøpe og fikse før jeg får "bruk" for intercool'ern først, så jeg får ta steg for steg.

Endret av minBURu2
Lenke til kommentar

Toyota driver med innkalling på enkelte 1ND dieselmotorer for tiden. Det blir bytta intercooler, turbo og litt sånn ymse. Alt går i containeren(kasta over 10 stk for 30min siden). Stikk innom en plass å spør om du kan få en. Disse er relativt nye så de er fortsatt blanke å fine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...