minBURu2 Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 (endret) Noen som vet hvor jeg kan finne billig intercooler? Biltema har noe til 999kr, men noen plass jeg kan finne billigere? Den skal være til utstilling på en måte, så den skal aldri være i bruk Treng dog ikke å være funksjonell heller. Men samma det, hvor kan jeg finne billigst? Endret 24. februar 2015 av minBURu2 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 På huggern? Plukke av en gammel diesel elns. Lenke til kommentar
minBURu2 Skrevet 24. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2015 På huggern? Plukke av en gammel diesel elns. Har spurt men de hadde bare små orginale. Jeg er på utkikk etter denne: http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bil-tilbehor/Tuning/Ytelse/Intercooler-79744/<- Den store. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Kanskje en stygg måte å gjøre det på, men hva med å kjøpe den på biltema for så å returnere den på 14 dagers åpent kjøp? Som du sier så skal den aldri brukes, så da bør heller ikke returen være spessielt vanskelig. Dog det kan hende at du får en tilgodelapp i stedet for pengene tilbake. En annen side er jo at det er jo alltids noe man trenger på biltema, så det kan jo være en grei ting. Lenke til kommentar
minBURu2 Skrevet 24. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2015 Kanskje en stygg måte å gjøre det på, men hva med å kjøpe den på biltema for så å returnere den på 14 dagers åpent kjøp? Som du sier så skal den aldri brukes, så da bør heller ikke returen være spessielt vanskelig. Dog det kan hende at du får en tilgodelapp i stedet for pengene tilbake. En annen side er jo at det er jo alltids noe man trenger på biltema, så det kan jo være en grei ting. Da kommer jo problemet at jeg skal ha den over 14 dager Så om det finnes en "fake" intercooler slikt som den jeg liket til, hadde det vært perfekt. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Aha, du skal ha den såpass lenge ja Du kan jo spørre om du får låne den da Ellers kan du se om du finner noe på finn, mange stygge intercoolere desverre. Lenke til kommentar
minBURu2 Skrevet 24. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2015 (endret) Aha, du skal ha den såpass lenge ja Du kan jo spørre om du får låne den da Ellers kan du se om du finner noe på finn, mange stygge intercoolere desverre. Har ikke funnet noe på finn. Eller, jeg fant 1, men han skulle ha 3500kr for den, hehe.. Ble litt dyrt desverre. Men jeg har andre ting og kjøpe og fikse før jeg får "bruk" for intercool'ern først, så jeg får ta steg for steg. Endret 24. februar 2015 av minBURu2 Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Toyota driver med innkalling på enkelte 1ND dieselmotorer for tiden. Det blir bytta intercooler, turbo og litt sånn ymse. Alt går i containeren(kasta over 10 stk for 30min siden). Stikk innom en plass å spør om du kan få en. Disse er relativt nye så de er fortsatt blanke å fine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå