HSP Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Oslo 2009 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Et virkelig koselig formidlet hverdagsbilde. Dekorativ bakgrunn og skrittstillingen til personen er perfekt. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Hahaha! Dette er jo helt konge! Se utrykket i øynene på fisken da! Og så gøy at den blå posen matchet den blå fisken. Nei, dette var jaggu et blinkskudd ja! 2 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 En ting at det pirret din interesse for gatefoto, men talentet er jo åpenlyst:-) Knallbra men artig samspill mellom blåfargene. Så er det jo det med gatefoto og en historie spinnoff.... Lenke til kommentar
HSP Skrevet 24. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2015 Et virkelig koselig formidlet hverdagsbilde. Dekorativ bakgrunn og skrittstillingen til personen er perfekt. Vennlig hilsen Ragnar Hahaha! Dette er jo helt konge! Se utrykket i øynene på fisken da! Og så gøy at den blå posen matchet den blå fisken. Nei, dette var jaggu et blinkskudd ja! En ting at det pirret din interesse for gatefoto, men talentet er jo åpenlyst:-) Knallbra men artig samspill mellom blåfargene. Så er det jo det med gatefoto og en historie spinnoff.... Tusen takk! Henning Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Kult med blåfargene som gjentar seg med posen og fisken og mannen som kommer frem i bildet. Godt sett. Hilsen Tove 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Gode bilder går aldri ut på dato. Dette må vel kunne kalles ett blinkskudd på mange måter. Det behøves ikke lange forklaringer til ett motiv som dette....det taler fint for seg selv Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 25. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2015 Kult med blåfargene som gjentar seg med posen og fisken og mannen som kommer frem i bildet. Godt sett. Hilsen Tove Gode bilder går aldri ut på dato. Dette må vel kunne kalles ett blinkskudd på mange måter. Det behøves ikke lange forklaringer til ett motiv som dette....det taler fint for seg selv Mvh. Rolf Tusen takk Tove og Rolf. Ja, det at fargen går igjen er et viktig poeng. Henning Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 (endret) DAGENS BILDE: Meget bra gatefoto der det meste stemmer. Her treffer du perfekt med timingen og fanger et artig øyeblikk.Bra komposisjon og valg av utsnitt. Blåfargen som går igjen i bildets to hovedelemener knytter de sammen og forsterker historien i bildet. Det er lett å forstå hvorfor dette bilde blir så godt likt.Godt sett! Endret 25. februar 2015 av MikaelTj 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Gratulerer med Dagens Henning:-) Morsomt at det ble dette, særlig med tanke på historien som følger bildet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Godt observert, og fanget! Gratulerer med dagens bilde... PS! Ser ikke hvem som har kåret det og ikke noen kommentar... ? 1 Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Godt observert, og fanget! Gratulerer med dagens bilde... PS! Ser ikke hvem som har kåret det og ikke noen kommentar... ? Hei, det er jeg som har kåret og kommentert. 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Godt observert, og fanget! Gratulerer med dagens bilde... PS! Ser ikke hvem som har kåret det og ikke noen kommentar... ? Hei, det er jeg som har kåret og kommentert. OK, da skjønner jeg. Det framgår ikke av hverken signatur eller annet i kommentaren at du er den som plukker ut dagens bilde. For meg så er din kommentar på lik linje med en vanlig bruker her inne... Se f.eks. hvordan KristofferM presenterer "Dagens bilde" - klart og tydelig.... http://www.tek.no/bildekritikk/bilde/tysker/1488857 1 Lenke til kommentar
MikaelTj Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Godt observert, og fanget! Gratulerer med dagens bilde... PS! Ser ikke hvem som har kåret det og ikke noen kommentar... ? Hei, det er jeg som har kåret og kommentert. OK, da skjønner jeg. Det framgår ikke av hverken signatur eller annet i kommentaren at du er den som plukker ut dagens bilde. For meg så er din kommentar på lik linje med en vanlig bruker her inne... Se f.eks. hvordan KristofferM presenterer "Dagens bilde" - klart og tydelig.... http://www.tek.no/bildekritikk/bilde/tysker/1488857 Tusen takk for at du sier ifra. Jeg glemte rett og slett å merke posten med DAGENS BILDE. Skal huske på det fremover. 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Tusen takk for at du sier ifra. Jeg glemte rett og slett å merke posten med DAGENS BILDE. Skal huske på det fremover. Den er grei, vettu! Bra at det er noen til å ta seg av dette fine tiltaket! Artig og inspirerende å følge med på disse "kåringene"! Keep up the good work! 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Hei, og gratulerer med dagens! Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 26. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2015 DAGENS BILDE: Meget bra gatefoto der det meste stemmer. Her treffer du perfekt med timingen og fanger et artig øyeblikk. Bra komposisjon og valg av utsnitt. Blåfargen som går igjen i bildets to hovedelemener knytter de sammen og forsterker historien i bildet. Det er lett å forstå hvorfor dette bilde blir så godt likt. Godt sett! Gratulerer med Dagens Henning:-) Morsomt at det ble dette, særlig med tanke på historien som følger bildet. Godt observert, og fanget! Gratulerer med dagens bilde... PS! Ser ikke hvem som har kåret det og ikke noen kommentar... ? Hei, og gratulerer med dagens! Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk. Veldig artig at dette bildet fikk så gode tilbakemeldinger. Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg