Ragnar115 Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Er ikkje spessielt oppdatert når det kommer til Ocolus rift og VR enheter in general. Så eg lurer på hva trengs for at oculus skal funke på din pc?Og eksisterer det andre alternativer enn Oculus rift, om ja, hvilken? Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 1. mars 2015 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2015 Er helt grønn på området, noen som kan opplyse meg? Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 19. mars 2015 Del Skrevet 19. mars 2015 Rift er ikke lansert enda, men du kan kjøpe DK2 utgaven som er myntet på folk som driver med utvikling. Kompiss av meg har en DK2 og morro lell det=) Det er flere aktører som driver å lager VR headsett for tiden, blant annet Valve og Samsung. Nå driver både AMD og nVidia å utvikler systemer som skal gjøre det bedre å bruke et VR headsett, samt mange forandringer er ventet på consumer utgavene. Smør deg med tålmodighet å vent til hvertfall to av dem er lansert på markedet, så velger du den som er best egnet for deg=) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå