fo2re Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 It's all about Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar F. Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Jeg aner en meningsytring her ... :-) 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Jf Roars bemerkning: Meningsytringen er ikke av det gode slaget! Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 24. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2015 Kommentarene ga ikke alt for mye mening, og det fra en som har lest bruksanvisningene til både Olympus og Nikon opptil flere ganger ;-) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Kommentarene ga ikke alt for mye mening, og det fra en som har lest bruksanvisningene til både Olympus og Nikon opptil flere ganger ;-) Jeg tenkte på ansiktet til damen på bildet, ser en slags fortvilelse i uttrykket. Men det er kanskje ikke det du mente å gi uttrykk med bidraget ditt. Uansett, synes bildet er godt. Ragnar Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 25. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2015 Kommentarene ga ikke alt for mye mening, og det fra en som har lest bruksanvisningene til både Olympus og Nikon opptil flere ganger ;-) Jeg tenkte på ansiktet til damen på bildet, ser en slags fortvilelse i uttrykket. Men det er kanskje ikke det du mente å gi uttrykk med bidraget ditt. Uansett, synes bildet er godt. Ragnar Det ga mer mening ! Lenke til kommentar
Atle Slettingdalen Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Hei Tore Du har litt overeksponering av blitsen i ansiktet hennes. Jeg liker selv at man ikke skal kunne se at det er brukt blits på bildene, men vi har alle forskjellige meninger. Hvis du vil så kan jeg godt hjelpe deg med å forklare hvordan du unngår dette og hvordan rette det opp i photoshop hvis feilen er ute. Eller så likte jeg bildet ditt veldig godt. Mvh Atle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg