NoisyPepper Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 (endret) Jeg lastet ned en zip-mappe, pakket den ut med Winrar, og når jeg forsøkte å kopiere filene i mappen over til en flyttbar disk, et SD-kort, ble jeg fortalt at disken er skrivebeskyttet. Hvordan løser jeg dette? Jeg har forsøkt begge ganger med "LOCK"-bryteren på kortet skjøvet opp og ned. Er det normalt at filene vises med VLC media player-ikon? I bildet til venstre er "pcin" og "pcout" filene jeg skal kopiere over. Endret 23. februar 2015 av Tacanacy Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Husker du hvordan du satte opp filassosiasjonene ved installering av VLC? Er SD-kortet ditt formattert med ExFat? Lenke til kommentar
NoisyPepper Skrevet 27. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2015 Husker du hvordan du satte opp filassosiasjonene ved installering av VLC? Er SD-kortet ditt formattert med ExFat? Nei, jeg husker ikke installasjonen. Jeg løste det med SD-kortet. Jeg måtte bare skyve "LOCK"-bryteren opp og ned et par ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå