Ultra_Fisk Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Hvilken kjøleblokk er den beste for SocketA, til en rimlig pris. den,den,deneller denne evt andre, si i fra. Helst 1/2 blokker Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Er vel maze som er best, spesielt hvis du tenker på å kjøre med peltier! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Maze er nok best ja. Utruligvis (?) yter cuplex bedre enn cuplex EVO sjøl om EVO er 100kr dyrare. Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 maze og cuplex er like på testene Lenke til kommentar
Lord Darkness Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Whitewater (och uppföljaren) anses som det bästa blocket just nu. Tror inte det finns i Norge, men det finns i Danmark (Danskarna är långt framme när det gäller kylning!). Det är Cathar på procooling boardet som designat den. Kolla här; http://www.vcore.dk/shop/productinfo.asp?id=151 //LD Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 maze og cuplex er like på testene Kan kanskje stemme det ja. Har berre sett cuplex og cuplex EVO opp mot kverandre. cuplex slo cuplex EVO med 2grader elns..? Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Whitewater (och uppföljaren) anses som det bästa blocket just nu.Tror inte det finns i Norge, men det finns i Danmark (Danskarna är långt framme när det gäller kylning!). Det är Cathar på procooling boardet som designat den. Kolla här; http://www.vcore.dk/shop/productinfo.asp?id=151 //LD den kommer om ikke så lenge til 3dfxcool whitewater er ikke den beste Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 tror kanskje jeg går for maze.. skal komme med et forslag om hvordan det blir, tenkte å sette opp et rimlig billig sett som jeg kan oppgradere siden, evt bare kjøpe waterchill. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 den kommer om ikke så lenge til 3dfxcoolwhitewater er ikke den beste Nettopp! Cascade blokken fra samme fyrn er jo en bedre blokk. Det har jeg sagt for lenge siden. Så jeg fatter ikke hvorfor 3dfxcool ikke tar inn den i stedet? Eller jo, det er vel smartere og selge ut en masse WW, og så lansere en "revolusjon" i kjøleblokker som alle skal ha PS, mulig ikke produsenten har nok cascade på lager til flere forhandlere, men det er forhåpentligvis et kortvarig problem. Lenke til kommentar
Lord Darkness Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Det var därför jag skrev (och uppföljaren), dvs Cascade. Men ww-designen såldes til d-tek som mass-producerar den. Cascade görs i mindre skala (till ett mycket högre pris) i Australien. Alltså; WW är nästan lika bra som Cascade, dvs ett av världens bästa block. WW finns att köpa i Norden, och den finns tillgänglig nu. WW kostar hälften så mycket, plus att det kostar mindre i frakt och toll avgifter. Därför känns det bättre att rekommendera whitewater. //LD Lenke til kommentar
NexteR Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Danger Den Maze 4 er vel den beste Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 den kommer om ikke så lenge til 3dfxcoolwhitewater er ikke den beste Nettopp! Cascade blokken fra samme fyrn er jo en bedre blokk. Det har jeg sagt for lenge siden. Så jeg fatter ikke hvorfor 3dfxcool ikke tar inn den i stedet? Eller jo, det er vel smartere og selge ut en masse WW, og så lansere en "revolusjon" i kjøleblokker som alle skal ha PS, mulig ikke produsenten har nok cascade på lager til flere forhandlere, men det er forhåpentligvis et kortvarig problem. grunnen til at de ikke tok cascade, tror jeg er at den rett og slett er for dyr(man for ikke forhandler pris hos littleriver?). men hvis dtek hadde hatt cascade også, så hadde nok saken vært en annen. prøvde å små hinta jeg til nils at han skulle teste cascade istede når de snakka om det, men til ingen nytte :grine: _kjipt_ at ikke dtek har cascade!!! Danger Den Maze 4 er vel den beste hvordan kan du si no sånt??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå