Gå til innhold

Beste Blokk for SocketA

Ultra_Fisk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
den kommer om ikke så lenge til 3dfxcool

whitewater er ikke den beste ;)

Nettopp! Cascade blokken fra samme fyrn er jo en bedre blokk. Det har jeg sagt for lenge siden. Så jeg fatter ikke hvorfor 3dfxcool ikke tar inn den i stedet? Eller jo, det er vel smartere og selge ut en masse WW, og så lansere en "revolusjon" i kjøleblokker som alle skal ha ;)

PS, mulig ikke produsenten har nok cascade på lager til flere forhandlere, men det er forhåpentligvis et kortvarig problem.

Lenke til kommentar

Det var därför jag skrev (och uppföljaren), dvs Cascade. Men ww-designen såldes til d-tek som mass-producerar den. Cascade görs i mindre skala (till ett mycket högre pris) i Australien.

Alltså;

WW är nästan lika bra som Cascade, dvs ett av världens bästa block.

WW finns att köpa i Norden, och den finns tillgänglig nu.

WW kostar hälften så mycket, plus att det kostar mindre i frakt och toll avgifter.

Därför känns det bättre att rekommendera whitewater.

//LD

Lenke til kommentar
den kommer om ikke så lenge til 3dfxcool

whitewater er ikke den beste ;)

Nettopp! Cascade blokken fra samme fyrn er jo en bedre blokk. Det har jeg sagt for lenge siden. Så jeg fatter ikke hvorfor 3dfxcool ikke tar inn den i stedet? Eller jo, det er vel smartere og selge ut en masse WW, og så lansere en "revolusjon" i kjøleblokker som alle skal ha ;)

PS, mulig ikke produsenten har nok cascade på lager til flere forhandlere, men det er forhåpentligvis et kortvarig problem.

grunnen til at de ikke tok cascade, tror jeg er at den rett og slett er for dyr(man for ikke forhandler pris hos littleriver?).

men hvis dtek hadde hatt cascade også, så hadde nok saken vært en annen.

prøvde å små hinta jeg til nils at han skulle teste cascade istede når de snakka om det, men til ingen nytte :grine: _kjipt_ at ikke dtek har cascade!!!

Danger Den Maze 4 er vel den beste

hvordan kan du si no sånt???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...