Hveding Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Hei. Har nå bestilt Oculus Rift DK2, å kan se at det sendes fra en av disse plassene: Oculus is based in Menlo Park, California. Oculus also has offices in Irvine, Dallas, San Francisco, Seattle, and Seoul. Hvor lang tid vil det ta før den rekker til Tromsø som jeg er bosatt i ?Å hvordan er det de behandler ordrer, samler de opp en haug med ordre å sender deretter ? Eller sender de for hver gang noen bestiller ? Tenker meg at førstnevnte er deres måte å gjøre det på, å merker meg da en lang ventetid. Men håper på det beste Mvh Pat. Lenke til kommentar
Hveding Skrevet 23. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2015 Etter jeg bestilte fikk jeg blandt annet denne meldingen: Thanks for your pre-order! We'll notify as you as soon as we have your item(s) in stock and your order is ready to be shipped Det er jo ikke en pre-order, eller ? Det var jo i 2014 juli eller noe sånt..Å er det slik at de ikke har produktet inne siden de sier jeg får meld når de har det inne ? Når jeg bestilte sto det ingenting om pre-order å at det ikke var på lager... Føler meg LITT lurt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå