Boeing Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Litt kjedelig motiv..... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Jeg har sett adskillig kjedeligere motiv enn dette, hvis en ser bort i fra øvre halvdel av bildet. Du kunne nok med fordel halvert det og fått ett fint panorama utsnitt. Nedre halvdel er jo absolutt severdig med fin eksponering. Kunne vært interessant å vite hvor høy iso du brukte ? Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Boeing Skrevet 27. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2015 Jeg har sett adskillig kjedeligere motiv enn dette, hvis en ser bort i fra øvre halvdel av bildet. Du kunne nok med fordel halvert det og fått ett fint panorama utsnitt. Nedre halvdel er jo absolutt severdig med fin eksponering. Kunne vært interessant å vite hvor høy iso du brukte ? Mvh. Rolf Takk for kommentaren, Rolf. Ser absolutt at bildet ville ha gjort seg bedre beskjært. Må bare unngå å få horisonten midt på bildet. ISO er 3200. Jeg fjernet litt støy i Lightroom. Men jeg kunne ha benyttet en lavere ISO, siden bildet er tatt på 1/200 sek. Blender var f/1.4. Som sagt, jeg bare trente på fotografering i dårlig lys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg