biscotti Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Hvem av Columbus, Vasco da Gama eller Magellan gjorde den viktigste oppdagelsen? Begrunn svaret. Jeg vet jo hvilke oppdagelser de gjorde, men hvilken som var den viktigste aner jeg ikke Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 (endret) Emnetittelen bør være en kortfattet beskrivelse av det du lurer på. Folk vet jo ikke hva du spør om uten å trykke på linken. Mange vil bare ignorere spørsmålet. EDIT: Nå har tråden fått en bedre emnetittel. Endret 23. februar 2015 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Hvem av Columbus, Vasco da Gama eller Magellan gjorde den viktigste oppdagelsen? Begrunn svaret. Jeg vet jo hvilke oppdagelser de gjorde, men hvilken som var den viktigste aner jeg ikke Det kan ikke være Columbus, ettersom han ikke oppdaget Amerika. Resten avhenger av hvem man spør og hva man mener med viktigst. Lenke til kommentar
ærligøs Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Jeg tenkte faktisk på Columbus som den viktigste. Å oppdage Amerika er vel ikke viktig i seg selv? Men det var vel Columbus som åpnet opp kontinentet for europeisk innflytelse og kolonisering. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Men han oppdaget ikke Amerika. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 kgun har vel rett, han kan ikke være den viktigste oppdageren viss han ikke oppdaget noe, samme hvor mye annet bra han gjorde. Eller? Jeg tror jeg ville sagt Vasco da Gama Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå