Orwandel Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Min far har stort sett arvet mine mobiltelefoner, men nå har telefonen hans begynte å streike (mikrofonen kutter). Det er en Samsung Nexus S, med en custom rom - husker ikke hvilken, den er vel tross alt fra 2011 eller noe slikt. Uansett... jeg har en Nexus 4, og er så fornøyd med den at jeg ikke ser noen grunn til å bytte den ut. Den greier alt jeg har behov for. Jeg kommer neppe til å kjøpe noe annet enn Nexus-telefoner til meg selv, så har ikke fulgt med så mye på andre telefoner. Jeg er ute etter en rimelig men bra Android-telefon. Gjerne en eldre modell uten så mange funksjoner, men som er responsiv og med nyest mulig versjon av Android. Jeg kikket litt på Xperia Z1 siden de virket populære, men av en eller annen grunn er Z1 dyrere enn Z2... Jeg hadde nesten forventet at den ville ligge rundt 2000,- som hadde vært ideelt. Jeg vet det finnes noen kinesiske merker, men er usikker på kvaliteten. Så jeg tar i mot alle tips med takk. Lenke til kommentar
Cord Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Føler du med har jeg sett z2 til mellom 2000-2500 gjevnlig. Et veldig bra kjøp? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 23. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2015 Hva med budsjett-telefoner? Er de for dårlig? Tenker på slikt som Xperia E3 og lignende til rundt en tusenlapp. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Eller brukt? Mye penger å spare på telefoner som kom ut for 1 år og 1 dag siden Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 23. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2015 Eller brukt? Mye penger å spare på telefoner som kom ut for 1 år og 1 dag siden Er det en spesiell du tenker på, eller? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Nei, jeg tenker på de som kjøper med binding og UMIDDELBART starter ny binding etter ett år og en dag. Jeg har ikke binding, og pleier å gi bort telefonene mine. Men jeg skjønner hvorfor du spør. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 http://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/mobiltelefon/NOK530GYTN/nokia-lumia-530-smarttelefon-mork-gra-telenor Ikke android vel og merke, men min 67 år gamle tante tok windows phone på strak arm som sin første smartphone. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Hva med en Doro Liberto? Det er en forenklet Androidtelefon med ok kamera. Selv om den er forenklet har den mulighet til å kjøre apps fra play store og gjøre ting akkurat som en hvilken som helst Android. Den har også veldig lang standbytid så du trenger ikke lade den hver dag. https://prisguiden.no/produkt/doro-liberto-820-219376 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 23. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2015 Nei, jeg tenker på de som kjøper med binding og UMIDDELBART starter ny binding etter ett år og en dag. Jeg har ikke binding, og pleier å gi bort telefonene mine. Men jeg skjønner hvorfor du spør. Ah, skjønner. Jeg tror ikke jeg har kjøpt med binding siden Ericsson var uten Sony Jeg gir også bort telefonene mine, men er så fornøyd med min nåværende at det ikke er noe nytt som frister. Jeg ventet på Nexus 6, men den er jo gigantisk! Og til de over - han trenger ikke noen pensjonisttelefon. Han er vant til Android siden han har brukt en Nexus S. Jeg synes Xperia M2 virker grei. Litt vel billig, men virker ikke som det mangler noe spesielt. Han trenger tross alt ikke noen toppmodell. Noen som har erfaring med en slik middelsmodell? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå