Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har en HTC One M7 hvor jeg tidvis er plaget med at innkommende samtaler går rett til telefonsvarer uten at jeg får noen som helst indikasjon på at jeg har tapt anropet annet enn SMS som tikker inn fra telefonsvarer i etterkant. Fryktelig plagsomt. Telefonen er rootet og jeg har kjørt et par forskjellige roms på den i løpet av de snart to årene jeg har hatt den. Etter jeg ble oppmerksom på problemet har jeg wipet all data og gått tilbake til en Sense-basert rom i håp om at en opprensking av systemet kunne hjelpe. Men problemene vedvarer som før.

Noen som vil spekulere i om det er selve telefonen som er gåen, eller om det kan være andre ting slik som for eksempel SIM kort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan være SIM-kortet, kan også være enkelte operatører som har mer slike problemer enn andre. Hvilken operatør bruker du, og har du gammel, eller slitt SIM-kort? Ettersom du alt har forsøkt bytte rom og tatt wipe av data, så bli vel neste skritt å forsøke bytte ut en og en av de tre tingene (sim,operatør,telefon), nytt SIM-kort er kanskje enkleste å starte med, spesielt om det er gammelt.

Lenke til kommentar

Er jo ikke veldig gammelt det men, er nok fortsatt det enkleste å starte med.

Kan sende deg et nytt SIM-kort kostnadsfritt i posten om du vil, som du aktiverer selv på nett (MinSide), men da må du sende meg navn/adresse eller eventuelt mobilnummeret ditt på en PM. Ellers kan man bestille direkte fra MinSide (99 kr), eller Netcom's kundesenter (99 kr), eller gå innom en Netcom forhandler (200 kr), som er dyrest, men da slipper man vente på postgangen.

Endret av esoteric
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da fikk jeg endelig prøvd med nytt SIM kort i telefonen, og det er samme problem fremdeles. Så da må det være noe feil på mobilen. Kjøper uansett ny mobil innen noen måneder, så tror ikke jeg kommer til å legge så voldsomt mye krefter i videre feilsøking

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...