Gå til innhold

Et møte....

Gjest medlem-359424

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-359424

Det som hadde gjort susen i dette bildet var hvis begge to stod og fikla med mobilen! Tror du skjønner hvor jeg vil hen... Litt sånn at du kanskje går glipp av din store kjærlighet fordi du hadde nesa i mobilen. Ja,ja, nå tok fantasien min litt overhånd igjen.. :). Flott bilde!!

Takker Helene:-) Kanskje han ikke er interessert i ei som bare er opptatt med å fikle med mobilen....og heller kaster blikket fremover for og se på neste....

Lenke til kommentar

Det som hadde gjort susen i dette bildet var hvis begge to stod og fikla med mobilen! Tror du skjønner hvor jeg vil hen... Litt sånn at du kanskje går glipp av din store kjærlighet fordi du hadde nesa i mobilen. Ja,ja, nå tok fantasien min litt overhånd igjen.. :). Flott bilde!!

Takker Helene:-) Kanskje han ikke er interessert i ei som bare er opptatt med å fikle med mobilen....og heller kaster blikket fremover for og se på neste....

Sånn kan vi fortsette å lage historier om personer vi ser, artige greier! :D

Lenke til kommentar
Gjest medlem-359424

Sånn kan vi fortsette å lage historier om personer vi ser, artige greier! :D

And so the story goes......on and on and on....:-) En morsom ting med bilder, dette med og lage seg en historie. Derfor liker jeg (og han andre...) slike bilder.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...