anhaga Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 (endret) Jeg vurderer Surface Pro 3 til studiebruk, men sliter med å finne nok informasjon om OneNote til å vite om det dekker behovet jeg har. Når jeg er i forelesninger har jeg behov for å skrive mye notater med tastatur, for så å fylle ut notatene med figurer og tegninger tegnet med frihand. Kan det samme notatet/dokumentet i OneNote brukes til en kombinasjon av at jeg skriver tekst og tegner direkte inn i dokumentet med stylusen til Surface Pro? Endret 23. februar 2015 av anhaga Lenke til kommentar
The Lamp Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Jepp, det er en tegnefunksjon på OneNote så du kan fint tegne rett inn i notatene, hvis det var det du lurte på. Lenke til kommentar
anhaga Skrevet 27. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2015 Jepp, det er en tegnefunksjon på OneNote så du kan fint tegne rett inn i notatene, hvis det var det du lurte på. Perfekt! Takk for svar. Har du noen erfaringer med OneNote? Positive/negative? Lenke til kommentar
The Lamp Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Jeg har brukt OneNote siden jeg først ble introdusert til det. Veldig praktisk å ha alt samlet, spesielt om man bruker flere pc-er, for alt blir synkronisert automatisk. Det er også er det veldig smart med søkefelt, for du kan søke tilbake til det du har skrevet (gjenkjenner tekst på bilder også!). Har bare positive ting å si om OneNote. Lenke til kommentar
anhaga Skrevet 27. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2015 Høres bra ut :-) Bruker du det sammen med vanlig maskin eller Surface? Lenke til kommentar
The Lamp Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Bruker det med vanlig maskin, skolepc(Windows) på skolen, og Mac hjemme - veldig praktisk å ha OneNote i sånne tilfeller. Må legge til at OneNote på Mac ikke har tegnefunksjonen enda, bare Windows. Lenke til kommentar
anhaga Skrevet 27. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2015 Da gir det litt mer mening at jeg ikke får opp tegnefunksjonen på MacBook Pro'en min :-) Uansett, takk for svar! Mulig jeg må gå til anskaffelse av en Surface Pro 3 da Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 28. februar 2015 Del Skrevet 28. februar 2015 Bruker OneNote på Win7 PC uten touch. Sliter med å forklare kollegaer fordel kontra blå notatbok. Mappesystem fungerer perfekt for meg. Bruker også å starte nye ark fra kalender. Da kommer agenda og dette rett inn i OneNote. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå