Gå til innhold

[iOS] Lagre YouTube-videoer for offline avspilling

Theo343

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Apper til iOS som gjør det har vært veldig opp å ned med, så er du lei av å prøve diverse apper, så kan kanskje en web løsning som gjør jobben eksternt for å så bare la deg laste ned resultatet via nettleseren være verdt et forsøk.

Finn en nettleser som lar deg laste ned filer, f.eks Total Downloader. Åpne så http://tubebeam.com i Total Downloader, og trykk "Load" når du har funnet vidoen du vil laste ned. Etter den er lastet ned kan den spilles av lokalt via Total Downloader appen. Ikke den lekreste løsningen, men det virket ihvertfall hos meg.

Edit: Ble vist litt endringer underveis

Endret av esoteric
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg bruker lataayoutube og ssyoutube. Fungerer så enkelt som å finne videoen du ønsker å laste ned, skrive lataa eller ss forran youtube.com. I lataayoutube får du blandt annet valget om hvilken filtype du ønsker og hvor i videoen du ønsker å starte.

Lenke til kommentar

Joda, jeg har vel egentlig alt testet at det ikke virket og funnet en annen løsning som virket. Jeg forslo nemlig det samme som deg i min førstepost, men måtte endre på den da det ikke virket med vanlige iOS nettlesere, i og med at de ikke lar en lagre video fila men kun spille den av, som var grunnen til at jeg lurte på om du hadde fått det til å virke eller ikke.

Mente jeg leste at Chrome åpnet for nedlasting av filer til iOS i fjor, omtrent slik som på Android, men det gjelder tydeligvis ikke media filer som video og musikk.

Endret av esoteric
Lenke til kommentar

Ikke jeg som spør etter en løsningen, og en løsning er vel egentlig alt funnet om trådstarter er fornøyd med hvordan den virker. Jailbreak var ikke et alternativ står det i førstepost. Jeg er vel bare nysgjerrig på om det var flere valg muligheter, derfor jeg spør og graver ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...