Gå til innhold

Vinterglede

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Et bilde til og bli gla av:-) Ikke noe som er så herlig som disse småtrolla. De bryr seg katten om merker og årsmodell, og har det gøy lell. Nydelig ytrykk på småtten. Tror hun prøver og sjarmere fotografen...

Fint nostalgisk preg med s/hv. Kunne vært et bilde som var tatt for leeenge siden. Kan huske disse kjelkene/små sledene fra mine yngre dager, og det er leeenge siden....

Lenke til kommentar

Takker for tilbakemeldinger...

Nesten litt vemodig å legge ut dette bildet - som faktisk er av en liten gutt jeg har hatt gleden av å kjenne i snart fem år. Han har ikke så mange valg i livet - i og med at han ble født inn i et svartelistet folk som alltid stiller bakerst i køen... Jeg ser forøvrig alltid frem til å treffe han - og alle de andre gode vennene mine i romlandsbyen der han bor - som er så ubegripelig fattige materiellt - men så utrolig ressurssterke på så mange andre områder!!!

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Takker for tilbakemeldinger...

Nesten litt vemodig å legge ut dette bildet - som faktisk er av en liten gutt jeg har hatt gleden av å kjenne i snart fem år. Han har ikke så mange valg i livet - i og med at han ble født inn i et svartelistet folk som alltid stiller bakerst i køen... Jeg ser forøvrig alltid frem til å treffe han - og alle de andre gode vennene mine i romlandsbyen der han bor - som er så ubegripelig fattige materiellt - men så utrolig ressurssterke på så mange andre områder!!!

Fin historie Gro og en god påminnelse til oss alle, det at noen faller utenfor og ikke har det like bra som oss. Men som du sier, de har store verdier på andre områder enn det materielle.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...