GroKoDilla Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Vinterglede... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Nemmen! Søteste jeg har sett på lenge! Det kunne kanskje vært tatt et lite kutt på høyre side, men jeg er ikke sikker..virker som det er litt mye luft bak ryggen hennes. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Et bilde til og bli gla av:-) Ikke noe som er så herlig som disse småtrolla. De bryr seg katten om merker og årsmodell, og har det gøy lell. Nydelig ytrykk på småtten. Tror hun prøver og sjarmere fotografen... Fint nostalgisk preg med s/hv. Kunne vært et bilde som var tatt for leeenge siden. Kan huske disse kjelkene/små sledene fra mine yngre dager, og det er leeenge siden.... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Et koselig og godt fortellende bilde synes jeg. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 24. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2015 Takker for tilbakemeldinger... Nesten litt vemodig å legge ut dette bildet - som faktisk er av en liten gutt jeg har hatt gleden av å kjenne i snart fem år. Han har ikke så mange valg i livet - i og med at han ble født inn i et svartelistet folk som alltid stiller bakerst i køen... Jeg ser forøvrig alltid frem til å treffe han - og alle de andre gode vennene mine i romlandsbyen der han bor - som er så ubegripelig fattige materiellt - men så utrolig ressurssterke på så mange andre områder!!! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Takker for tilbakemeldinger... Nesten litt vemodig å legge ut dette bildet - som faktisk er av en liten gutt jeg har hatt gleden av å kjenne i snart fem år. Han har ikke så mange valg i livet - i og med at han ble født inn i et svartelistet folk som alltid stiller bakerst i køen... Jeg ser forøvrig alltid frem til å treffe han - og alle de andre gode vennene mine i romlandsbyen der han bor - som er så ubegripelig fattige materiellt - men så utrolig ressurssterke på så mange andre områder!!! Fin historie Gro og en god påminnelse til oss alle, det at noen faller utenfor og ikke har det like bra som oss. Men som du sier, de har store verdier på andre områder enn det materielle. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Får nostaligske minner når en ser dette! Fint formidlet! PS! Ja, det er store kontraster i dagens merkelige verden... Lenke til kommentar
Eline Lyng Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Flott bilde. Enkelt komponert. Et godt fanget øyeblikk. Kjempefint i s/h. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg