Bigelk Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 (endret) Hei. Jeg har en registrter makro som jeg bruker til å opprette pivottabeller. Den fungerer helt fint så lenge arket som opprettes hvor pivoten skal inn ikke har mellomrom i navnet. Hvis jeg skriver inn et navn med mellomrom får jeg: Run time error 5 Invalid procedure call or argument. Kodesnipp newShtName = Application.InputBox("Navnet på det nye arket", "Nytt Ark") If newShtName = False Then Exit Sub ElseIf newShtName = "" Then Exit Sub End If newPivName = "Pivot" Sheets.Add after:=Sheets(Sheets.Count) ActiveSheet.Name = newShtName 'Dette er den registrerte Makroen som feiler '************************************************************************** ActiveWorkbook.Worksheets("Kunder").PivotTables("Pivottabell1").PivotCache. _ CreatePivotTable TableDestination:="" & newShtName & "!R1C1", TableName:="" & newPivName & "", _ DefaultVersion:=xlPivotTableVersion14 '*************************************************************************** Sheets("" & newShtName & "").Select MVH Torbjørn Endret 24. februar 2015 av Bigelk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå