Laurbb Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Jeg trenger altså nytt tastatur til jobben. Hjemme bruker jeg das keyboard ultimate som jeg er strålende fornøyd med. Det er simpelt og det har amerikansk layout (som for min del er viktig for jeg bruker stort sett engelsk layout og da mangler jeg en knapp når jeg bruker norsk tastatur). Hadde jeg hatt muligheten hadde jeg kjøpt enda ett das keyboard ultimate, men tastaturet er til jobb og bråker alt for mye for kontorbruk. Det jeg egentlig vil ha er et enklest mulig tastatur (som er mulig å få tak i med amerikansk oppsett) som funker bra og ikke bråker for mye. Det tastaturet jeg fikk med jobb-pc'en suger balle og klarer ikke henge med når jeg skriver i vanlig hastighet. Noen som har noen tips? Jeg digger forsåvit også at das keyboard har et oppsett hvor knappene er blanke, men det er ikke akkurat noe stort krav. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Hvilke brytere har tastaturet? MX Brown bør imo gå helt greit til kontorbruk... Lenke til kommentar
warioman Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Jeg bruker Func kb460. Enkelt tastatur med backlight, og det er faktisk ikke verdt å kjøpe noe dyrere da man får så ekstremt mye for pengene med dette tastaturet. Det koster 700kr inkl frakt fra cdon, og du kan få det med cherry mx red, brown og blue! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå