Rustymagus Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Majora's Mask er kanskje et utypisk Zelda-spill, men det er absolutt verdt å få med seg.ANMELDELSE: The Legend of Zelda: Majora's Mask 3D Lenke til kommentar
Slovpeis Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Du gjør deg selv en bjørnetjeneste om du ikke gir The Legend of Zelda: Majora's Mask 3DS en sjanse. wat mente du Du gjør deg selv en bjørnetjeneste om du gir The Legend of Zelda: Majora's Mask 3DS en sjanse. bjørnetjeneste var en god ting sist jeg kikket ... Lenke til kommentar
BorgCube Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Du gjør deg selv en bjørnetjeneste om du ikke gir The Legend of Zelda: Majora's Mask 3DS en sjanse. wat mente du Du gjør deg selv en bjørnetjeneste om du gir The Legend of Zelda: Majora's Mask 3DS en sjanse. bjørnetjeneste var en god ting sist jeg kikket ... Nei, det er nok du som er på vidda her. En bjørnetjeneste er en velment handling som får negative konsekvenser. 4 Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Var nok rett skrevet, men hadde ikke vært dumt å skrevet noe mer lettleselig. Lenke til kommentar
Anech! Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Veldig god (og for min del veldig lettlest) anmeldelse! Stort sett veldig enig også =D 1 Lenke til kommentar
bjartewh Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Fin omtale, Jens-Erik! Dobbelkudos for å bidra til rett bruk av bjørneteneste. Eg trur nesten dette må bli spelet som endeleg får meg til å gå til innkjøp av ein 3DS. Det er way overdue. 1 Lenke til kommentar
st3ff3n87 Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Klikket meg inn her for å fortelle at MM er et fantastisk spill som på mange måter overgår Ocarina of Time (bortsett fra helhetlig). Og for å klage på den tåpelige bruken av ordet "bjørnetjeneste". Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 (endret) bjørnetjeneste var en god ting sist jeg kikket ... Hvor kikket du? Endret 23. februar 2015 av Donkey Kong Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Du gjør deg selv en bjørnetjeneste om du ikke gir The Legend of Zelda: Majora's Mask 3DS en sjanse. wat mente du Du gjør deg selv en bjørnetjeneste om du gir The Legend of Zelda: Majora's Mask 3DS en sjanse. bjørnetjeneste var en god ting sist jeg kikket ... Bjørnetjeneste er en velment tjeneste som får negative konsekvenser for mottakeren. Uttrykket stammer ifølge Falk og Torps Etymologisk ordbog over det norske og danske sprog (1903) fra den franske dikteren Jean de La Fontaines fabel om bjørnen og gartneren, L'Ours et l'Amateur des jardins. Denne ble utgitt i 1678 og forteller om en tam bjørn som forsøker å slå i hjel en flue på sin sovende eiers ansikt med en stein, men dreper ham med slaget. Fabelen kan føres tilbake til India, der den handler om en ape.http://no.wikipedia.org/wiki/Bjørnetjeneste 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå