HSP Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Jerusalem 2011 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Fin kontrast mellom den lyse statuen og den mørke vakten. Flott komponert med det store veggmaleriet som kommer i mellom kunsten og vakten, slik at bildet på en måte blir i forskjellige seksjoner. Bilde, statue, bilde og mennesket. Kanskje et bilde på at kunsten er større enn mennesket..... Skjønner godt at dette fascinerte deg. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Veldig bra observasjon! Liker! 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 23. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2015 Fin kontrast mellom den lyse statuen og den mørke vakten. Flott komponert med det store veggmaleriet som kommer i mellom kunsten og vakten, slik at bildet på en måte blir i forskjellige seksjoner. Bilde, statue, bilde og mennesket. Kanskje et bilde på at kunsten er større enn mennesket..... Skjønner godt at dette fascinerte deg. Veldig bra observasjon! Liker! Tusen takk Pentaxen og Smort1. Henning Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Ja, er det ikke rart hvordan enkelte av oss ser slike motiver, mens andre bare vandrer intetanende omkring? Dette er knallbra! Utsnittet er supert, veggen mellom rommene fungerer som ramme, linjene er supre speilingen i gulvet er knall! Samspillet mellom de to er allerede nevnt.. 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 23. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2015 Ja, er det ikke rart hvordan enkelte av oss ser slike motiver, mens andre bare vandrer intetanende omkring? Dette er knallbra! Utsnittet er supert, veggen mellom rommene fungerer som ramme, linjene er supre speilingen i gulvet er knall! Samspillet mellom de to er allerede nevnt.. Tusen takk Helene. Ja vi ser alle forskjellige motiver. Trening i å se motiver er kanskje det viktigste og vanskeligste innen foto. Det er ofte jeg ser andres bilder fra steder jeg selv har vært og irriterer meg litt over at jeg ikke har sett det motivet eller den vinkelen. Henning Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Ja, er det ikke rart hvordan enkelte av oss ser slike motiver, mens andre bare vandrer intetanende omkring? Dette er knallbra! Utsnittet er supert, veggen mellom rommene fungerer som ramme, linjene er supre speilingen i gulvet er knall! Samspillet mellom de to er allerede nevnt.. Tusen takk Helene. Ja vi ser alle forskjellige motiver. Trening i å se motiver er kanskje det viktigste og vanskeligste innen foto. Det er ofte jeg ser andres bilder fra steder jeg selv har vært og irriterer meg litt over at jeg ikke har sett det motivet eller den vinkelen. Henning Jeg ser motiver overalt, og det er nesten litt slitsomt men sikkert mest slitsomt for folka jeg ferdes sammen med... 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Meget godt observert av fotografen! Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 24. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2015 Ja, er det ikke rart hvordan enkelte av oss ser slike motiver, mens andre bare vandrer intetanende omkring? Dette er knallbra! Utsnittet er supert, veggen mellom rommene fungerer som ramme, linjene er supre speilingen i gulvet er knall! Samspillet mellom de to er allerede nevnt..Tusen takk Helene. Ja vi ser alle forskjellige motiver. Trening i å se motiver er kanskje det viktigste og vanskeligste innen foto. Det er ofte jeg ser andres bilder fra steder jeg selv har vært og irriterer meg litt over at jeg ikke har sett det motivet eller den vinkelen. Henning Jeg ser motiver overalt, og det er nesten litt slitsomt men sikkert mest slitsomt for folka jeg ferdes sammen med... Hehe, det høres velkjent ut! Kona går litt lei innimellom. Meget godt observert av fotografen! Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk Ragnar! Lenke til kommentar
Eline Lyng Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Og så er det slik i kunstverdenen da...at vakten rett og slett kunne vært del av en installasjon. Er han virkelig eller dét? Fotografen vet. Hva vet vi? 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 25. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2015 Og så er det slik i kunstverdenen da...at vakten rett og slett kunne vært del av en installasjon. Er han virkelig eller dét? Fotografen vet. Hva vet vi? Takk. Nei han har nok bare stått vakt lenge og etterhvert blitt litt påvirket av omgivelsene. Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg