Gjest member-296438 Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Fabrikken Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Dette er jo knallbra! Fabrikkene som lager skyer. Subtilt og enkelt formidlet - veldig fint. Henning Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Dette er jo knallbra! Fabrikkene som lager skyer. Subtilt og enkelt formidlet - veldig fint. Henning Takker Henning:-) Var i grunnen dette jeg prøvde på, Skyfabrikken....og så lager de medisiner i tillegg. GE Healthcare (tidligere Nycomed) på Lindesnes. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Det blir nok ikke laget mye medisiner der! Det er baaaare et skalkeskjul. Fabrikken har jo såååå mye å produsere ellers! Ellers er det godt observert/avslørt av deg dette her! Nå vet vi hvor vi skal sette inn neste sabotasjeaksjon.. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Det blir nok ikke laget mye medisiner der! Det er baaaare et skalkeskjul. Fabrikken har jo såååå mye å produsere ellers! Ellers er det godt observert/avslørt av deg dette her! Nå vet vi hvor vi skal sette inn neste sabotasjeaksjon.. Takker Helene:-) Som du ser av perspektivet, snek jeg meg innpå, inspirert av "Kampen om tungtvannet"...Hørte de laget medisiner til folk som er skrullete.....placebo med andre ord:-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Hvis dem lager medisiner for så og pøse det inn skyene bør vel vi være bekymret for nedbøren. Tror ikke storm/yr har noen varsel som passer til dette. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Flotte farger, og røyken fra fabrikkpipen er det som skaper liv i bildet. Personlig ville jeg kutte litt i bunn. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Takker for kommentarer. Tør ikke tenke på den nedbøren i det området..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg