Sangesland Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Jeg trenger ett/to nye batterier til min samsung s3. Har kikket litt på ebay men tvilen tar meg når det kommer til kvalitet og batterikapasitet. Noen som kan linke til noen anstendige batterier? Gjerne med så høy mAh som mulig uten at prisen blir ekstremt urimelig. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 (endret) Har du sjekket på Clas Ohlson. Jeg kjøpte S4 batteri der for en stund siden. Eventuelt kan du handle her http://mytrendyphone.no/shop/samsung-galaxy-s3-200997c1.html?gclid=CLvyj_7I98MCFeHVcgodbTgAKA Har noen på 3300mah tykkere med baklokk der. Endret 23. februar 2015 av syar2003 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 (endret) Gå enten for noen som er fysisk større, dvs. større baklokk, eller med original-kapasiteten, aller helst så originalt som mulig. Både med tanke på kvalitet, og faktisk at du får et batteri som ikke mister kapasiteten sin etter 4 uker. (fordi det på Li-Ion er mulig å bytte kapasitet mot mye raskere slitasje), og om de ikke har økt størrelsen, så er det garantert det de har gjort. Skal man ikke ha god originalvare så ville jeg like så godt bare kjøpt på dealextreme.com. Altså kjøpe kina-kopien fra "kilden". Da blir det i alle fall billig. Ikke noe som er verre enn dyrt søppel. ^^ Hatt både billig kinavare og nye originalbatterier. Merker forskjell på levetiden, helt klart, men igjen så er kinakopiene "dirt cheap" og ikke noe som matcher pris/ytelsen deres. Endret 23. februar 2015 av Andrull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå