justthisguy Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Dama mi foreslår pause i forholdet, men vil fortsatt være like mye med meg, ligge i armkroken og snakke like mye sammen. Bestevenner for en stund istedenfor kjærester.. Vi ble sammen for nesten et år siden, jeg røykte marihuana fra tid til annen da og hun likte ikke det, og innerst inne ville jeg ikke slutte. det ble litt krangling da og jeg sluttet ikke å røyke og på en fest endte det opp med at jeg nesten bare snakket med en venninne av henne som også røykte av og til.. som endte med at hun og jeg røykte sammen en kveld, og på en fest litt før eller etter så kysste hun meg, egentlig bare for å tøffe seg. etter dette var kjæresten min så skuffet og lei seg så hun gjorde det slutt, og først da innså jeg hva jeg mistet. med en gang angret jeg helt ekstremt og gjorde alt for å ikke miste henne. hun holdt alltid kontakt med meg, og elsket meg fortsatt og vi endte opp med å bli sammen igjen. jeg ble så lykkelig! og til den dag i dag har jeg alltid gjort alt for å vise at jeg ikke er den jeg var i ferd med å bli og viser så ofte og mye jeg kan at jeg elsker henne! men siden dette har hun gått og tenkt masse på det som skjedde og klarer ikke å glemme/bearbeide dette.. Jeg har forresten sluttet helt med marihuana og har ikke hatt en røyk siden begynnelsen av desember. Dama mi ble min redning, men nå er det jeg som må redde henne. Hun angrer på at vi ble sammen så fort, da hun skulle ønsket at vi forble venner lenger enn vi gjorde, for tilliten er ikke bygget opp på så kort tid. dessuten har hun foreldre som er veldig svake og ikke takler at hun ikke har det bra, og det går også godt ut over henne, de har vært overbeskyttende i mange år. Hun var hos meg idag og vi snakket masse, hun krøp helt inn til meg og holdt godt rundt meg og gråt, for pause var ikke noe hun ønsket, men noe hun føler er nødvendig for at hun skal bearbeide tankene og gjerne vil ha en slags bekreftelse på at jeg virkelig elsker henne.. vi har veldig god kommunikasjon og vi har en veldig god intern humor og vaner, sexlivet er også helt på topp. Hun skriver lange meldinger til meg, og sier hun elsker meg virkelig høyt, og håper det ordner seg.. hun har ikke tatt en avgjørelse enda, men har på følelsen om hva det blir.. hun skal til helsesøster imorgen og snakke om dette. dette er ei jente jeg elsker mer enn noe annet, hun er den herligste og skjønneste jeg kan tenke meg og jeg ønsker så virkelig at dette ordner seg. hun selv føler at hun ikke har det bra med disse tankene, og hun ønsker bare å kunne slutte å tenke på det, men hun klarer det ikke og blir sliten av det. Derfor føler hun eller tror at en pause er det som kanskje vil fungere og det eneste som kan redde forholdet.. Jeg har det ikke godt nå, hva skal jeg gjøre?? jeg skal til politiet imorgen, da jeg har forsøkt mange ganger om å få urinprøver noe de har lovt meg. dette er for å gi henne en trygghet på at jeg ikke røyker lenger, noe jeg heller ikke har noe ønske om. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 vanskelig situasjon. vanligvis når noen "vil ha pause men ikke miste" er det fordi dem vil prøve markedet men ha exen i backup dersom dem ikke finner noen nye..... men dette virker å være et noget annet tilfelle. Hvem vet, kanskje hun har tenkt litt på at det ikke var så dumt å være singel? kanskje hun bare trenger litt tid? ikke peiling jeg 4 Lenke til kommentar
justthisguy Skrevet 23. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2015 (endret) Er veldig sikker på at det ikke er tilfelle her, hun sliter rett og slett med disse tankene og flashbacks og vet ikke hva hun skal gjøre for å slippe de tankene. det jeg regner med vil skje er at det blir pause, men vi opprettholder besøks-frekvensen, og snakker sammen om alt og ingenting og alt som trengs å prate om og hun vil fortsatt ligge inni armkroken min, men ikke noe mer. Noe som vil bli meget hardt for meg, og garantert henne. Jeg har sjerpet meg virkelig mye, men vet også at noe ikke kan bevises helt, derfor går jeg til politiet og krever å bli tatt seriøst. også vet jeg at det er nødvendig at vi går på fest sammen en gang og jeg viser at jeg ikke vil skuffe henne. Jeg har fått struktur og orden i livet mitt takket være henne, og er mer enn klar for å vise dette til henne. Men likevel vet jeg ikke hva jeg skal gjøre annet enn å fortsette å elske henne og vise henne at jeg er en hun kan regne med og prøve så godt jeg kan og hjelpe henne gjennom dette.. selv om jeg ikke vet hvordan det vil ende... tips tas gjerne imot Endret 23. februar 2015 av justthisguy Lenke til kommentar
justthisguy Skrevet 23. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2015 anyone? Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Jeg mener at hvis en pause skal ha noe for seg, så bør det være helt pause. Ikke "bestevenner i stedet for kjærester en periode". Så får man også virkelig kjenne på hva det vil si å ikke være sammen med den andre. I motsatt fall ser jeg rett og slett ikke poenget med "pausen". 2 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Høres ut som "jeg vil knulle andre, men ha deg som backup om det ikke funker så bra". Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Det betyr at hu vil ha andre peniser I seg. Eller kanskje allerede har hatt det. Fortere du innser det, bedre blir det for deg Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Du fokuserer nå kun på den tidligere marihuanabruken, men det kan også være redselen for at du skal være utro som stopper henne. Du var tross alt borti hennes venninne... Og det kan gjøre at hun føler behov for å straffe deg litt, samtidig som hun foretrekker å ligge i armkroken din. Faktisk kan det være at hun vurderer hva hun skal gjøre. Hun er ikke helt fornøyd i forholdet, samtidig som hun ikke orker å være alene. "Can't live with him, can't live without him". Lenke til kommentar
justthisguy Skrevet 25. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2015 Du fokuserer nå kun på den tidligere marihuanabruken, men det kan også være redselen for at du skal være utro som stopper henne. Du var tross alt borti hennes venninne... Og det kan gjøre at hun føler behov for å straffe deg litt, samtidig som hun foretrekker å ligge i armkroken din. Faktisk kan det være at hun vurderer hva hun skal gjøre. Hun er ikke helt fornøyd i forholdet, samtidig som hun ikke orker å være alene. "Can't live with him, can't live without him". Det er nok litt pga hun ikke helt stoler på meg enda, og jeg vet at det tar tid å bygge opp tilliten igjen, men det jobber jeg aktivt med. De som var involvert har jeg kuttet all kontakt med, og har ingen planer om å gjenoppta kontakt med! Det kommer en fest om en måneds tid som vi begge er blitt invitert til, det er greit synes jeg, da jeg kan vise at jeg kan oppføre meg og fokusere på henne, noe som er en av tingene hun er mest bekymret for. Jeg mener jo at dette er noe jeg og hun kan prøve og ordne sammen, men da dette ikke har fungert så vil hun ha ekstern hjelp, men da også ha pause. Jeg mener vi like greit kan være sammen og fortsatt motta ekstern hjelp for og sortere tankene. men jeg vet ikke helt jeg.. tenker at jeg gjør som hun ønsker og gir henne det pusterommet hun sier hun trenger og om det ikke fører til noe etter en stund så trekker jeg meg kanskje tilbake helt! Da risikerer jeg og miste henne, men også at hun bestemmer seg og gir slipp eller vil ha meg tilbake.. Vi har svært god kommunikasjon og vil trives veldig godt i hverandres selskap, det vet jeg hun også synes da hun fortsatt forteller meg alt, noe jeg også gjør, men nå som pause har blitt aktuelt føler jeg hun ikke forteller meg absolutt alt. Hun er ei svært ærlig og åpen jente, så jeg vet ikke helt.. Det jeg vet er at jeg elsker henne svært høyt og stiller alltid opp for henne. (nå har hun også veldig svake foreldre som alltid snur om situasjonen, som hver gang hun er lei seg så er den foreldrene det er synd på og som ikke takler dette og gjør seg selv om til offer.. Dette vil dama ikke akseptere helt og jeg vet ikke hva ellers jeg kan gjøre...) Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Har lyst til å nevne en ting til... Er det så lurt å fortelle til helsesøster at du har brukt marihuana? Er det en hysterisk helsesøster kan hun oppfatte det som en nå-situasjon, og lage etellerannet helvete ut av det med Barnevernet. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Er det bare meg som syns det er barnslig av kjæresten å slå opp fordi en jente kysset han? Hu burde jo heller være sur på venninna si. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 (endret) Hahaha WHIP! Nei nei Jensen, her skal du nyte livet , pul dama så mye som du kan, og visst noen andre kommer frem så tar du den dama heller. Du har et perfekt sett up her. Og visst du tviler så er du en sau, fordi dette er akkurat det samme eksen din tenker. Endret 25. februar 2015 av Realzi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå