mlwirak Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Test av hp photosmart 945 Etter suksessen til photosmart 850 stiller deg seg store forventninger til hps nye toppmodell photosmart 945. Kameraet byr på 8x optisk zoom, 5 Megapiksler og en "digital blits". Hvordan kommer kameraet ut i test? Les artikkelen her Lenke til kommentar
DanielF Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Neste test blir vel av Olympus 750UZ. Jeg må bare lese den.. hvis den kommer ^^ Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Neste test blir vel av Olympus 750UZ. Jeg må bare lese den.. hvis den kommer ^^ Øhh...sikker på at de har tenkt å teste den? De har jo allerede testet C-740 for en stund siden, det er nesten samme kamera... Forskjellen er bare antall megapixler, mulighetene for ekstern blitz og laveste ISO-verdi. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 4. november 2003 Forfatter Del Skrevet 4. november 2003 Håper at C-750 testen blir publisert i løpet av uken. MLW Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Håper at C-750 testen blir publisert i løpet av uken. MLW Jøss, det er bra! Hmm...har du funnet noen (overraskende) forskjeller du tør røpe? Lenke til kommentar
DanielF Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg har ventet år og dag på den testen Lenke til kommentar
ariander Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Jeg lurer på om jeg skal kjøpe dette kameraet (945), men er det altså slik at man ikke kan stille inn lukkertid og f-stop uavhengig? må den ene alltid være på auto? går det ikke å låse den? arild Lenke til kommentar
HotShotChicken Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Jeg vil nok ikke anbefale dette kameraet. Velg heller Nikon's alternativ coolpix 4800. Har hatt hp photosmart 945 i et par år nå og det har håpløs bildekvalitet. Jeg vet ikke om det er jeg som har fått en mandagsvare eller om kamraet virkelig er sånn. Opptil 50% av bildene har pixelstreker igjennom hele blilde og bærer store preg av å være digitale bilder. Slik skal det ikke være. Har mistet all lyst til å fotografere med det. Fy HP. Endret 28. april 2005 av Mikkle Lenke til kommentar
tengerud Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 En kamerat av meg har samme kameraet, ikke slike problemer med det han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg