Are Gjerde Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Hei Jeg satte opp et videokamera i en ugkekasse utenfor huset til mine foreldre for et par år siden. Jeg bodde der selv da og kunne følge med på tv-skjermen inne i huset. Det kom ikke noen ugle. Nå har det flyttet inn en ugle, men jeg bor ikke der lenger. Kameraet har en 75 meter lang AV-kabel som er koblet direkte inn i TV'en i stua til mine foreldre. På jobben min vet jeg at vi har et webkamera som kan kobles opp mot wifi der, som kan sees på live, selv om vi er hjemme. Spørsmålet er: Finnes det en omformer som gjør at kameraet kan kobles mot wifi? Om det er mulig, finnes det så software som gjør det mulig å logge på det kameraet fra der jeg bor? Jeg skulle så gjerne hatt muligheten til å se hva som skjer i den kassen selv. Jeg vet at jeg kan få til dette ved å koble kameraet til en PC hos foreldrene mine, men mamma ville aldri gått med på å ha en pc på konstant hos dem. Are Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Må det være det samme kameraet? Rekker wifi fra huset ut til fuglekassa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå