AnonymDiskusjon Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Har begynt å date en, og han skulle dusje hos meg i sted. Det sto da en flaske med herresåpe i dusjen min (i tillegg til det jeg selv bruker altså), jeg har bare hatt den stående etter en tidligere fyr. Ble redd for at han da skal tro jeg har noe på gang med noen andre siden jeg har slikt stående? Er det noen fare for det, tror dere? Gutter? Burde jeg forklare det? Anonymous poster hash: d6b4d...575 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 (endret) Om han er som meg så leser han ikke på flaska engang... Endret 22. februar 2015 av Lakus Lenke til kommentar
Populært innlegg Sampson Skrevet 22. februar 2015 Populært innlegg Del Skrevet 22. februar 2015 Må være hardt å være dame noen ganger, hadde ikke tenkt over det i det hele tatt. Er det ikke bare såpe? 16 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Hvis ikke du er forskjellig fra andre damer, har du sikkert 100 ulike flasker med såper og liknende. Det er liten sannsynlighet for at han har lagt merke til den ene flasken som kanskje kan tilhøre en mann. Antakelig hadde han ikke en gang sett det om det var den eneste flaska der. Uansett er han sikkert klar over at han ikke er den første til å seile i dine farvann, uten at det er et problem. 1 Lenke til kommentar
Hvitetennposer Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Tror ikke han tenkte så langt da han sto i dusjen, bare du som overtenker litt. 3 Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Si det samme, såpe er såpe. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Hva er herre-såpe? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2015 Har opplevd både mannesåpe i dusjen, mannejeans på senga og bilder av henne med en fyr på nattbordet uten å bry meg nevneverdig før..... og navneskilt på døra med hennes og en manns navn også når jeg tenker meg om..... oh well.... Anonymous poster hash: 5b7c1...3d6 5 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 (endret) Sjansen for at han bryr seg eller i det heile tatt legg merke til det er liten, men dersom du er redd for at det skal bli eit problem, fjern den. Eventuelt fortel han kvifor den står der.Skulle ikkje vere så vanskeleg. Hva er herre-såpe? Såpe som er merka "Mann" "For menn" eller noko sånt vil eg tru. Endret 22. februar 2015 av Zeph Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 men dersom du er redd for at det skal bli eit problem, fjern den.Blir litt sent nå det, da. Nesten som en avvisning. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 (endret) men dersom du er redd for at det skal bli eit problem, fjern den.Blir litt sent nå det, da. Nesten som en avvisning. Avvisning? Om han i det heile tatt la merke til den. Som sagt. Er du bekymra så berre fortel kvifor den står der og at du ikkje driv på med andre. Enkelt løyst. Ingen av oss er synske og kan vite om han la merke til den eller bryr seg. Endret 22. februar 2015 av Zeph Lenke til kommentar
Feh Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 At man kan dusje uten å lukte som en jævla blomstereng etterpå er bare positivt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 23. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2015 Jeg har bare 4 flasker til meg selv i dusjen, og han brukte denne mannesåpen. Men han er ikke typen til å buse ut med spørsmål av den typen om han hadde tenkt aldri så mye på det, så jeg er litt redd han går rundt med spørsmål i hodet nå som han ikke stiller meg.. Hvis han hadde hatt én flaske dameshampoo f eks i sin dusj så hadde jeg blitt litt nysgjerrig.. Anonymous poster hash: d6b4d...575 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Jeg har bare 4 flasker til meg selv i dusjen, ... Anonymous poster hash: d6b4d...575 Hva betyr ordet "bare"? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Det er bare et problem hvis du gjør det til et problem. Lenke til kommentar
kollolll Skrevet 23. februar 2015 Del Skrevet 23. februar 2015 Som sagt. Er du bekymra så berre fortel kvifor den står der og at du ikkje driv på med andre. Enkelt løyst. Ingen av oss er synske og kan vite om han la merke til den eller bryr seg. Beste tipset i tråden. Enkelte gjør livet til en Seinfeld-episode. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2015 Hva betyr ordet "bare"? Det betyr bare "bare". Anonymous poster hash: d6b4d...575 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2015 http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=bare&bokmaal=+&ordbok=bokmaal Anonymous poster hash: d6b4d...575 Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Hvis han hadde blitt avskrekket av såpa, ville han vel ikke brukt den. Men er spesielt hvis han kom ut av dusjen, og du merket at han luktet likt som din forrige flørt (eller forrige flørter)... fordi han hadde brukt den samme såpa. Vil si det er på grensa til en syk situasjon, for hver person har liksom sin egen lukt, eller sin egen parfyme. Og lukt har det med å vekke minner. Lenke til kommentar
aomt Skrevet 27. februar 2015 Del Skrevet 27. februar 2015 Jeg ville legge merke til det. Men jeg merker "alt" med en gang.Den greieste for min sin del, ville nok vert om jenta sa noe om det, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå